גנץ נגד לפיד: "היו מי שניסו להוביל את הבחירות לתיקו"

יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון בני גנץ פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו תקף את ראש הממשלה המכהן יאיר לפיד, בהתייחסו לקמפיין הבחירות שניהל, בו כתב: "היו מי שחשבו שגישת המפלגה הגדולה תצליח להביא אליו"

לפיד וגנץ
ראש האופוזיציה יאיר לפיד ובני גנץ | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון בני גנץ פרסם היום (שישי) פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו תקף את ראש הממשלה המכהן יאיר לפיד, בהתייחסו לקמפיין הבחירות שניהל. בתוף כך, גנץ כתב: "היו מי שניסו להוביל את הבחירות האלו לעבר תיקו, היו מי שחשבו שגישת המפלגה הגדולה תצליח להביא אליו".

גנץ הוסיף: "במקום שממנו אני צמחתי - לקיחת אחריות היא ראשית התיקון, היא הדבר שמצמיח יכולת לעשות ולהשתפר. המציאות, כפי שחזרנו ואמרנו אותה כל העת, היא שמי שלא תוקף, סופג. שמי שרוצה להגן, צריך לפחות לדאוג לבניית תוכנית משחק נכונה. ומי שיודע שהוא בחיסרון, צריך לעורר את הקמפיין. אנחנו לא נעסוק בחשבונאות - נעשה הכל, נשתף פעולה עם כל מי שצריך, נדבר עם כל אחד, ונהיה בכל מקום כדי להגן על ביטחון ישראל, על הדמוקרטיה הישראלית ועל החברה הישראלית".

כמו כן, השר התייחס לממשלה החדשה בראשות בנימין נתניהו שתוקם בקרוב. "השבוע התחלנו לראות את קצה הקרחון של מה שעלול להתפתח אחרי הרכבת הממשלה - פסקת התגברות בלתי מאוזנת שמטרתה לפגוע ביכולת לשמור על צבא העם בשל הדיון הצפוי על חוק הגיוס, אמירות נגד מצעד הגאווה והתבטאויות חסרות אחריות בהקשרי ביטחון וביטחון פנים והוראות הפתיחה באש".

"עלינו להיאבק כדי שמדינת ישראל לא תבצע שגיאות אסטרטגיות שיפגעו במעמדה המדיני ובחוסנה הביטחוני. שגיאות שעשויות לפגוע בחברה הישראלית, בלגיטימציה של ישראל בעולם, וחס וחלילה - גם לעלות בחיי אדם. אני רוצה לקוות שנתניהו לא יאפשר זאת – אינני בטוח שזה יהיה בשליטתו. ענייניו האישיים יגברו על מה שטוב ונכון למדינה ולכן יהיה שבוי של שותפיו הקיצוניים וחסרי הניסיון. ניאבק למען אזרחי ישראל ולא נגד הממשלה", הוסיף גנץ.