עקב ההודעה נגד ערבים: פייסבוק השעתה את פעילות הבוט של הליכוד

החברה מסרה כי לאחר שבחנה את הנושא, החליטה להקפיא את הבוט ל-24 שעות. "המדיניות שלנו בכל הנוגע לדיבור שנאה הופרה, נעשה שימוש לרעה בפלטפורמה ע"י יצירת קשר עם אנשים מעבר לזמן המותר"

זמן צפייה: 03:59

פייסבוק הודיעה הבוקר (חמישי) כי בעקבות ההודעה שנשלחה מעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה נתניהו, לפיה "הערבים רוצים להשמידנו", תושעה פעילות הבוט בקמפיין הליכוד למשך 24 שעות.

"לאחר שבחנו את פעילות הבוט בשימוש קמפיין הליכוד, מצאנו הפרה של המדיניות שלנו בכל הנוגע לדיבור שנאה". כמו כן, מצאנו שהבוט עשה שימוש לרעה בפלטפורמה על ידי יצירת קשר עם אנשים מחוץ לתקופת הזמן המותרת. בעקבות כך, השעינו את פעילות הבוט למשך 24 שעות. במידה ויהיו הפרות נוספות של המדיניות שלנו, אנו ננקוט בפעולה המתאימה".

איימן עודה התייחס להחלטת פייסבוק בחשבון הטוויטר שלו: "אתמול פנינו ישירות לפייסבוק ודרשנו שיפסיקו לתת במה להסתה המסוכנת של נתניהו והיום אנחנו רואים את התוצאות. ניצחנו את פרוייקט המצלמות וננצח גם את ההסתה. זאת השפעה".

עוד בחדשות 13:

גנץ: "אם ייסגרו התיקים נגד נתניהו – הוא מוזמן לחבור אליי"

נתניהו: "כנראה שלא תהיה ברירה אלא לצאת למערכה רחבה בעזה"

האם אורלי לוי תצליח לשכנע את תושבי בית שאן להצביע לעבודה?

בנימין נתניהו בישיבת ממשלה
בנימין נתניהו בישיבת ממשלה | צילום: חדשות 13

אתמול טענו גולשים ברשתות החברתיות כי קיבלו הודעות פרטיות מטעם עמוד הפייסבוק של ראש הממשלה נתניהו, שבהן הוא מזהיר מפני "ממשלת שמאל מסוכנת עם לפיד, עודה, גנץ וליברמן. ממשלת שמאל חילונית, חלשה, שסומכת על הערבים שרוצים להשמיד את כולנו, ותאפשר איראן גרעינית שתחסל אותנו".

מטעם הליכוד נמסר: "מדובר בטעות של עובד במטה. ראש הממשלה נתניהו לא ראה את הדברים, לא אישר אותם, הם אינם על דעתו ואינם מקובלים עליו. כשהדברים הובאו לידיעתו הוא ביקש להסירם מיד".

יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, הגיב להודעה שהופצה ברשתות החברתיות, ואמר: "נתניהו פסיכופט ללא קווים אדומים והוא רוצה לראות דם. העבריין הבזוי הזה ימשיך להתיר את דמנו כל עוד הוא מאמין שזה יסייע לו להימלט מהכל", עודה הוסיף: "פנינו לפייסבוק - הם מוכרחים לפעול מיד לשים סוף להסתה הגזענית ומסוכנת של נתניהו נגד האוכלוסייה הערבית".