למוכתר יש דירה בניגוד לדבריה: "אבא רוצה שלילדים תהיה ירושה"

הצל פרסם בחשבון הפייסבוק שלו כי בניגוד לדבריה במסגרת הקמפיין שלה, יו"ר מפלגת צעירים בוערים מחזיקה בבעלותה דירה בחיפה. בריאיון אמרה כי הדירה שייכת לאביה על אף שבהסכם המכר רשום שמה: "לא יודעת למה היא רשומה על שמי"

זמן צפייה: 02:30

יו"ר מפלגת צעירים בוערים הדר מוכתר מחזיקה בבעלותה דירה, בניגוד לאמירותיה מאז פרצה לתודעה במערכת הפוליטית, בהן הקפידה לדבר על הקושי בקניית דירה ואף טענה כי לעולם לא תגיע למצב שבו היא יכולה לרכוש דירה.

הבוקר (ראשון) פרסם אושיית הרשת יואב אליאסי ("הצל") בעמוד הפייסבוק שלו מסמך של הסכם מכר בין מוכרת לבין מוכתר, שחתומה על המסמך כקונה של הדירה הממוקמת בחיפה שנרכשה ביולי 2021. מדובר בדירת 4 חדרים בגודל 56 מטר. גם בנסח הטאבו חתומה מוכתר כבעלת הדירה.

הבוקר הגיבה מוכתר לדברים בריאיון ברדיו 103 ואמרה: "הדירה הזו של אבא שלי. אבא שלי חסך את כספי הפנסיה וקנה דירה כי הוא רוצה שלילדים שלו יהיה מה לרשת. לא יודעת למה הוא רשם את הדירה על השם שלי".

מסמך הסכם המכר של דירתה של הדר מוכתר
מסמך הסכם המכר של דירתה של הדר מוכתר

זו כאמור לא הפעם הראשונה שמוכתר מסתבך באי אמירת אמת. בחדשות 13 פורסם בשבוע שעבר כיצד מוכתר, שטענה כי מעוניינת לשבת עם כולם ותבחר במי ש"ייתן" לה יותר, שהיא מעוניינת בעצם לשבת בממשלה בראשות בנימין נתניהו.

הדר מוכתר
הדר מוכתר | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דבריה תועדו במצלמה נסתרת על ידי תחקירן חדשות 13. זה לא הסתיים כאן. בשבוע שעבר נחשף גם כי פשקווילים שנתלו בבני ברק, ובסרטון טענה כי נתלו נגדה, הוכנו בכלל על ידה.