נהגי ראש הממשלה שהודחו - עדי תביעה נגד נתניהו

פרסום ראשון: שלושת הנהגים שהוזזו מתפקידם הם עדים במשפט נתניהו, ולאחר שבחקירתם במשטרה הם סתרו את גרסתו לפיה הם קנו עבורו סיגרים - בקרוב הם אמורים לעלות לדוכן העדים. תגובת משרד רה"מ: "טבעי שמי שיושב איתו ברכב יהיה מאנשי אמונו"

זמן צפייה: 01:46

פרסום ראשון: הדחת שלושת הנהגים הוותיקים שמשמשים את ראש הממשלה מסעירה את הלשכה החשובה במדינה מאז סוף השבוע, והערב (ראשון) פורסם במהדורה המרכזית כי השלושה הם עדי תביעה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו - והם אמורים להעיד בשבועות הקרובים.

כזכור, בחדשות 12 פורסם כי במשרד ראש הממשלה הודיעו לאותם שלושה נהגים כי הם מוזזים מתפקידים כך שתנאיהם נפגעים, והעילה הלא רשמית הייתה כי הם נהגו גם עבור ראשי הממשלה לשעבר נפתלי בנט ויאיר לפיד. הערב נחשף כי אותם שלושה נהגים העידו נגד גרסתו של נתניהו במשטרה.

בחקירתו במשטרה בתיק 1000 (תיק המתנות) אמר נתניהו כי הוא רכש בעצמו את הסיגרים שלגביהם נטען כי נרכשו על ידי המיליארדר ארנון מילצ'ן, באמצעות נהגים שקנו לו אותם. נתניהו לא היה מוכן להגיד מי אותם נהגים, ובמשטרה קראו לנהגים ששימשו אותו - אך הם סתרו לגמרי את גרסת נתניהו ואמרו כי לא קנו עבורו סיגרים, למעט סיגר בודד פה ושם.

בעוד שלושה שבועות עד חודש אמורים אותם שלושה נהגים לעלות לדוכן העדים בבית המשפט המחוזי בירושלים, ולהעיד על הדברים אותם סיפרו במשטרה.

בנימין נתניהו
בנימין נתניהו | צילום: רויטרס

תגובת משרד ראש הממשלה: "העובדה שהנהגים הועברו מתפקידם בגלל שהם משמשים עדי תביעה נגד נתניהו לא הייתה שיקול בהעברתם מתפקידם. נהגים אחרים שהם גם עדי תביעה נשארו בתפקידם. תפקיד נהג ראש הממשלה הוא משרת אמון וטבעי שמי שיושב איתו ברכב יהיה מאנשי אמונו".