חולה מאומת לקורונה התגלה בטיסה של בנט מהאמירויות

רה"מ ופמלייתו שנמצאים בבידוד יעברו בדיקה נוספת לפי הנוהל. מטעמו של בנט נמסר: "רה"מ וכלל באי הטיסה ינהגו בהתאם להנחיות ולכללים"

זמן צפייה: 01:48

אדם שנכח בטיסה המדינית של ראש הממשלה נפתלי בנט לאיחוד המדיניות התגלה כמאומת לנגיף הקורונה. בנט ופמלייתו, שגם כך נמצאים בבידוד ייבדקו שוב כחלק מהנוהל הקבוע לחוזרים מחו"ל. יש לציין כי ראש הממשלה היה אמור להיכנס לבידוד בכל אופן, בשל הנחיות משרד הבריאות. מטעמו של בנט נמסר כי "ראש הממשלה וכלל באי הטיסה ינהגו בהתאם להנחיות ולכללים".

אתמול המריא בנט המריא בחזרה לישראל מביקורו באיחוד האמירויות, שבו פגש את יורש העצר האמירתי שייח' מוחמד בן זאיד. לפני ההמראה אמר בנט: "סיימתי עכשיו ביקור משמעותי מאוד באמירויות, אני יוצא מפה באופטימיות גדולה שהדוגמא הזו, של הקשר בין שתי המדינות, יהווה אבן יסוד למערכת קשרים עניפה בכל האזור".

"אני רוצות להודות לשייח' מוחמד בן זאיד על קבלת פנים חמה במיוחד ועל שיחות מעמיקות, כנות ומשמעותיות", אמר ראש הממשלה. "במהלך היום דיברנו על החוזקות היחסיות של שתי המדינות והמטרה שלנו היא להרחיב את הקשר, שלא יהיה רק שלום בין מנהיגים אלא שלום בין עמים". בפגישתם, בנט הזמין את יורש העצר לביקור בארץ ונענה בחיוב. השניים החליטו לקדם הסכר סחר חופשי בין המדינות, שיקודם ויואץ כדי להביאו לחתימה בחודשים הקרובים.