בנט: "אם נתחסן באלול, נוכל לשמוע שופר יחד בתשרי"

ראש הממשלה המשיך להדגיש בפתח ישיבת הממשלה את חשיבות החיסונים וקרא לציבור לצאת ולהתחסן. הוא התייחס גם למתיחות בגזרה הצפונית והדרומית: "לא מעניין מי ירה. לא נקבל ירי לשטחנו"

בנט
ראש הממשלה נפתלי בנט | צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס בפתח ישיבת הממשלה להמשך מבצע החיסון השלישי וקרא לציבור שוב לצאת ולהתחסן. בצל הדיווחים כי ישראל נמצאת בפני סגר רביעי במספר, בנט אמר בישיבת הממשלה: "אם נתחסן באלול, נוכל לשמוע שופר יחד בתשרי".

בנט התייחס גם לאירועים המתוחים בשתי הגזרות - הצפונית והדרומית - בצל שיגור הרקטות בידי חיזבאללה באזור הגבול והמשך הפרחת בלוני התבערה מרצועת עזה לעבר יישובי העוטף. "במהלך סוף השבוע צה"ל תקף יעדי חמאס בעזה בתגובה לבלוני תבערה. אני מקווה שבחמאס יבינו את הרמז וישתלטו על מפריחי הבלונים למיניהם", אמר בנט. "אותנו לא מעניין אם הם סוררים, או משועממים, או כל שאר התירוצים. האחריות היא על חמאס".

על מעורבות חיזבאללה אמר ראש הממשלה: "בגזרה הלבנונית יש התעוררות חשובה מאוד של אזרחים רבים במדינה נגד חיזבאללה והמעורבות האיראנית במדינה, שבתוך המשבר הכלכלי והפוליטי החמור שם, איראן וחיזבאללה מסבכות אותם גם בחזית מול ישראל. מדינת לבנון וצבא לבנון צריכים לקחת אחריות על מה שקורה בחצר האחורית שלהם. גם במקרה הזה, פחות חשוב לנו אם זה ארגון פלסטיני שירה או סוררים עצמאיים. מדינת ישראל לא תקבל ירי לשטחה".