טלטלה בלשכת בנט: היועצת המדינית שמרית מאיר עוזבת

מאיר, שבמהלך תקופת כהונתה בלשכת ראש הממשלה נשמעו לא מעט קולות נגדה, בין היתר בהתערבות בעניינים פוליטיים שלא במסגרת תפקידה, הודיעה לרה"מ על עזיבתה את התפקיד. "שורת המשימות הארוכה שהטלת עלי, חייבה הקרבה ניכרת בחיי האישיים"

בנט והיועצת המדינית לשעבר שמרית מאיר

טלטלה בלשכת בנט: היועצת המדינית לראש הממשלה נפתלי בנט, שמרית מאיר, הודיעה היום (שישי) על עזיבתה את תפקידה לאחר שנה בלבד. "במהלך השנה האחרונה הקדשתי את כל כוחותי לסייע בתחום המדיני, ובכלל בבניית היחסים הטובים עם ממשל ביידן, בחיזוק הקשר עם מדינות ערב, הקרובות והרחוקות, בייצוג טוב של ישראל על הבמה הבינלאומית, וחשוב יותר - בהשגת תכליות מדיניות חשובות", כתבה מאיר במכתב ההתפטרות שלה.

"היתה זו שנה מלאת עשייה, מבוקר ועד לילה. שורת המשימות הארוכה שהטלת עלי, חייבה הקרבה ניכרת בחיי האישיים. לקראת סיום שנה בעבודה משותפת קרובה, זה הזמן לעזוב. בכוונתי לסייע ככל שיידרש בהשלמת המשימות עליהן אני מופקדת, בעיקר בכל הקשור לביקורו המתקרב של נשיא ארה"ב בישראל", חתמה מאיר את מכתבה.

שמרית מאיר
שמרית מאיר

כזכור, במהלך תקופת כהונתה של מאיר בלשכת ראש הממשלה נשמעו לא מעט קולות נגדה בין היתר בהתערבות בעניינים פוליטיים שלא במסגרת תפקידה. בחדשות 13 פורסם בחודש שעבר מפי בכירים בקואליציה שהאשימו את מאיר בכך שגרמה לבנט לשכוח מפוליטיקה.

רה''מ נפתלי בנט והיועצת המדינית שמרית מאיר
רה''מ נפתלי בנט והיועצת המדינית שמרית מאיר

בתגובה להתפטרותה של מאיר, כתב בנט: "במהלך השנה החולפת שמרית תרמה רבות לקידום מעמדה המדיני של מדינת ישראל, לבניית מערכת יחסים מיוחדת עם הממשל בארה״ב, למניעת הקמת קונסוליה בירושלים, לחיזוק הקשרים מול מדינות אירופה, לפריחה המדינית אל מול המדינות הערביות המתונות, ולמאבק הדיפלומטי באיראן. שמרית פעלה במקצועיות ובמסירות וסייעה בהתמודדות בנושאים המדיניים-בטחוניים המורכבים והעדינים ביותר".