בנט: "זה הזמן לממשלת אחדות - כל מפלגות הימין מוזמנות"

לאחר שנפגש עם הנשיא, יו"ר ימינה קרא בהצהרה מיוחדת להקים קואליציה רחבה, כאשר לדבריו, האפשרות השנייה היא ללכת לבחירות חמישיות • ריבלין ורה"מ נתניהו ימסרו הערב הצהרות

נפתלי בנט

יו"ר ימינה נפתלי בנט אמר היום (רביעי) כי "יש שתי אופציות, או להקים ממשלת חירום רחבה, או ללכת לבחירות חמישיות. זה הזמן להקמת ממשלת אחדות. כל מפלגות הימין מוזמנות פנימה". בהמשך, פנה לשאר מפלגות הימין במסר: "זה הזמן לעצור ולחשב מסלול מחדש". בתוך כך, נשיא המדינה ראובן ריבלין ימסור הערב הצהרה בדבר הטלת המנדט להרכבת הממשלה.

כמו כן, תקף בנט את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "האמת היא פשוטה - נתניהו נכשל בהרכבת ממשלה ימנית. עשיתי הכול יחד עם חבריי בימינה כדי שזה יצליח. אפילו ביממה האחרונה עשינו ניסיון אחרון להותיר אפשרות לממשלת ימין, אך נתניהו טרק עליה את הדלת".

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

ריבלין נועד עם לפיד ובנט: "עמדו מאחורי בקשתם לקבל את המנדט"

המפכ"ל ביקש ועדת בדיקה לאסון במירון: "תוצאה של הזנחה"

"נשרוף את המשרדים שלכם": מאות נכי צה"ל ניסו לפרוץ לכנסת

בנימין נתניהו ונפתלי בנט
בנימין נתניהו ונפתלי בנט | צילום: רויטרס

בהמשך דבריו, התייחס בנט לסיכויים להקמת ממשלת אחדות לאומית: "אינני יכול להבטיח שנצליח בהקמת ממשלת החירום הזו, אבל אני מבטיח שננסה". עוד הוסיף בנט: "אני מודה, זו לא ממשלה שהיא בהכרח טבעית והיא אינה קלה לאף אחד מהשותפים הפוטנציאליים. יש בה אנשים בעלי עמדות שונות, ואף הפוכות".

כמו כן, יו"ר ימינה הוסיף: "על מנת להקימה לא נחסוך בשום מאמץ, אך לא נשלם כל מחיר. לא במחיר עקרונותינו וערכינו. בימים הקרובים ניכנס למו"מ ונעמוד על עקרונות היסוד החשובים לנו במחנה הימין".