בן גביר נגד היועמ"שית: "מנסה להלך עליי אימים ולאחוז בגרוני"

בתגובתו לבג"ץ בעקבות בקשת בהרב-מיארה לדחות את מועד תשובתה בעניין העתירות שהוגשו נגד מינויו לשר, בן גביר טוען כי הדחייה נועדה להלך עליו אימים. "עתירה שהייתה צריכה להידחות על הסף, עיוות הדין נמשך למעלה מתשעה חודשים"

איתמר בן גביר, גלי בהרב-מיארה
איתמר בן גביר, גלי בהרב-מיארה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות בקשת היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה לדחות את מתן תשובתה לבג"ץ בעניין העתירות נגד מינויו של איתמר בן גביר לשר, בן גביר משיב הבוקר (ראשון) לבג"ץ - וכותב כי היועמ"שית עדיין לא הגישה את תשובתה כדי להלך עליו אימים.

כזכור, נגד השר לביטחון לאומי עומדת ותלויה עתירה המבקשת לפטר אותו בגלל שלל סיבות, בין היתר האירוע בו הוא שלף את הנשק האישי שלו בחניון. "עתירה שהייתה צריכה להידחות על הסף, או למצער לאחר תגובתם הכתובה של הצדדים, נקבעה להרכב רק בשל התנהלותה חסרת תום הלב של משיבה 3", כתב בן גביר, "ניסיון להלך אימים על המשיב 2 ורצון להותיר עתירה תלויה ועומדת נגדו ודאי אינם מצדיקים אי כיבוד החלטת בית המשפט ועיוות הדין בעניינו במשך למעלה מתשעה חודשים".

השר איתמר בן גביר
השר איתמר בן גביר | צילום: רויטרס

עוד כתב בן גביר: "בנסיבות אלה, ומבלי להידרש ארוכות (במסגרת בקשה זו) לחוק הסבירות שכאמור מייתר את העתירה, משיב 2 מתנגד נחרצות למתן ארכה נוספת אשר כל תכליתה ניסיון להלך עליו אימים, ומבקש מבית המשפט הנכבד לדחות את העתירה לאלתר"