מבוכה בהקפות: נתניהו סירב לעמוד לצידו - ובן גביר הורד מהבמה

יו"ר עוצמה יהודית היה על הבמה באירוע לציון שמחת תורה בכפר חב"ד, וראש האופוזיציה חשש מתמונה משותפת ולא הסכים לעלות עד שהוא יירד. בן גביר סירב לרדת והורד בכוח, ובתגובה הוא אמר: "למרות היועצים של ביבי זה לא יעזור, תהיה ממשלת ימין"

זמן צפייה: 02:24

תקרית מביכה התרחשה אמש (שני) באירוע ההקפות השניות של שמחת תורה בכפר חב"ד, כאשר יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר היה על הבמה - וראש האופוזיציה בנימין נתניהו סירב לעלות ולעמוד איתו על אותה במה.

בן גביר לא הסכים לרדת מהבמה, ובתיעוד בראש הכתבה ניתן לראות כיצד מורידים אותו בכוח. לאחר מכן נתניהו עלה לבמה, ובתגובה לעיתונאי מנחם קולדצקי מאתר המחדש אמר בן גביר: "למרות היועצים של ביבי זה לא יעזור, תהיה ממשלת ימין".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2210180804' autoplay='0' credit='' desc='בן גביר: "למרות היועצים של ביבי, תהיה ממשלת ימין"' poster='' kid='1_oonu7f58' duration='']

עוד באותו אירוע, בתיעוד נוסף ניתן לראות את שרה נתניהו פונה לעוזריו של בעלה בדרישה שיזכיר אותה בנאום, וכאשר הם לא מתייחסים היא לוחשת לנתניהו עצמו - והוא מיד מזכיר אותה בדבריו.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2210180813' autoplay='0' credit='' desc='בנימין ושרה נתניהו על הבמה בכפר חב"ד' poster='' kid='1_xxt6gq0z' duration='']

זו לא הפעם הראשונה שנתניהו נמנע מתמונה משותפת עם בן גביר, מחשש שתמונה כזו תשרת את הקמפיין של הגוש המתנגד לנתניהו. יש לציין כי החיבור בין בן גביר למפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' הוא חיבור טכני, ולא מן הנמנע כי אחרי הבחירות הם יתפצלו ונתניהו לא יצרף את בן גביר לממשלה ויפנה להקמת ממשלה עם חלקים מהגוש הנגדי.