השר בר-לב: "אני מאובטח מסביב לשעון כי אני מאוים ע"י יהודים"

השר לביטחון הפנים כתב כי הוא מאובטח 24 שעות ביממה, אך לא בעקבות "המאבק הנחוש כנגד משפחות פשע ערביות", אלא עקב איומים של יהודים כלפיו. כזכור, לפני כשבועיים אמר השר כי "אלימות המתנחלים הקיצוניים חוצה את כל העולם"

השר עמר בר-לב

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב חשף הבוקר (שני) בטוויטר כי "מהבוקר אני מאובטח 24/7", ובהמשך הוסיף: "בעקבות המאבק הנחוש שלי כנגד משפחות פשע ערביות קיוויתי שלא יגיע הרגע שמי מהן תאיים עלי אישית. אז זהו שלא, אינני מאוים על ידי פושעים ערבים, אני מאוים על ידי יהודים ישראלים".

כזכור, לפני כשבועיים הגיב בר-לב לביקורת נגדו בגין התבטאות בנושא האלימות מצד מתנחלים בשטחים: "אני מבין שבאמת קשה לחלקכם, ששמים לכם מראה מול הפנים על כך שאלימות מתנחלים קיצוניים חוצה את כל העולם, וממשלות זרות מתעניינות בנושא", כתב השר בטוויטר, "אני ממליץ למי שקשה לו, שישתה כוס מים. אמשיך להילחם בטרור הפלסטיני כאילו אין אלימות מתנחלים קיצוניים - ובאלימות מתנחלים קיצוניים כאילו אין טרור פלסטיני".

עימותים אלימים בין מתנחלים לפלסטינים
עימותים אלימים בין מתנחלים לפלסטינים | צילום: חדשות 13

כזכור, בר-לב התעמת עם שרת הפנים איילת שקד לאחר פגישתו עם תת מזכירת המדינה של ארה"ב, ויקטוריה נולנד, שלדבריו "התעניינה בין היתר באלימות מתנחלים, וכיצד ניתן להפחית את המתח באזור ולחזק את הרשות הפלסטינית".

ראש הממשלה נפתלי בנט והשר לביטחון הפנים עמר בר לב
ראש הממשלה נפתלי בנט והשר לביטחון הפנים עמר בר לב | צילום: רויטרס

לפני כשבועיים גם ראש הממשלה נפתלי בנט תקף את השר בר-לב בעקבות הציוץ שלו לאחר הפגישה עם הבכירה האמריקנית, ואמר כי "המתיישבים ביהודה ושומרון סובלים מאלימות ומטרור עשרות שנים. הם חומת המגן של כולנו ועלינו לחזק אותם ולתמוך בהם, במילים ובמעשים. תופעות שוליות יש בכל ציבור, צריך לטפל בהן בכל האמצעים, אבל אסור לנו להכליל ציבור שלם".