תיעוד: ליברמן השתתף באירוע קביעת מזוזה - והפר את ההנחיות

יו"ר ישראל ביתנו לקח חלק בטקס שהתקיים בביתו של איש העסקים רוני מאנה, שבו היו יותר מחמישה אנשים בחלל סגור. חלק מהם היו ללא מסכות. לשכת ליברמן: "עזב לאחר שהתווספו אנשים לאירוע"

זמן צפייה: 00:48

יו"ר ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן, השתתף הערב (רביעי) באירוע קביעת מזוזה בביתו של איש העסקים רוני מאנה, שבו נכחו יותר מחמישה אנשים בחלל סגור - בניגוד להנחיות הקורונה. כך עולה מתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות. בסרטון, שבו נראה ליברמן נושא דברים לצדו של מאנה, ניתן גם לראות כי לא כל הנוכחים עוטים מסכות.

מלשכתו של יו"ר ישראל ביתנו נמסר בתגובה כי "ח"כ ליברמן הוזמן להשתתף בטקס קביעת מזוזה שבו היו אמורים להשתתף חמישה אנשים בלבד. במהלך האירוע התווספו אורחים נוספים ולאחר שליברמן בירך - הוא עזב מיד את המקום. הלקחים הופקו על מנת שמקרים כאלו לא יקרו שוב בעתיד".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ישראל מאשרת: מגעים בתיווך רוסיה לשחרור צעירה שחצתה לסוריה

הסערה הגיעה לבירה: שלג יורד בירושלים; חלק מכביש 1 נחסם

השוטר שמואשם בגרימת מותו של סלומון טקה לא יועסק במערך הכבאות

ח''כ אביגדור ליברמן בהתקהלות אסורה
ח''כ אביגדור ליברמן בהתקהלות אסורה

אתמול, שרת התחבורה מירי רגב השתתפה בהשקת קמפיין שטח של מפלגת הליכוד בעיר באר שבע, כאשר סביבה נראו למעלה מ-10 פעילים, זאת בניגוד להגבלות ההתקהלות המותרת כיום בשטח פתוח - כך עלה מתיעוד שעלה בדף הפייסבוק של השרה.

בתיעוד ניתן לראות כי השרה מטעם הליכוד קראה לפעילים להתרחק ולשמור על ההנחיות, ולמרות שהייתה מודעת לבעיה היא נשארה במקום ונשאה דברים. כמו כן, סגן ראש עיריית באר שבע, שמעון בוקר, אמר לפעילים: "אלו בדיוק התמונות שהתקשורת מחפשת", וקרא אף הוא לפעילים להתרחק, אך הם עדיין נשארו במקומם, כפי שניתן לראות בתיעוד.

שרת התחבורה מירי רגב במהלך השקפת קמפיין שטח של הליכוד בבאר שבע
שרת התחבורה מירי רגב במהלך השקפת קמפיין שטח של הליכוד בבאר שבע | צילום: עמוד הפייסבוק של מירי רגב

מלשכת מירי רגב נמסר בתגובה: "השרה רגב החלה היום את פעילותה בשטח וביקרה בערים נתיבות, באר שבע ושדרות. כלל המפגשים נעשו תוך הקפדה על כללי משרד הבריאות. הסיור בבאר שבע בוצע באופן רכוב בשטח פתוח. השרה ברכה את המשתתפים בסיור הרכוב תוך הקפדה על כללי משרד הבריאות. כשהשמאל מפר יום אחרי יום את הנחיות הקורונה בהפגנות הדבקה בבלפור, אנשי הליכוד שומרים על הכללים ופועלים במלוא המרץ לניצחון הליכוד בבחירות הקרובות".