מינוי ראשון של נתניהו: צחי ברוורמן - ראש הסגל במשרד רה"מ

בנימין נתניהו הודיע כי בכוונתו למנות את ראש הסגל הנוכחי שלו, צחי ברוורמן, ששימש כמזכיר הממשלה, לתפקיד ראש הסגל במשרד ראש הממשלה

צחי ברוורמן ובנימין נתניהו
רה"מ נתניהו עם מזכיר הממשלה צחי ברוורמן | צילום: מארק ישראל סאלם, פלאש 90

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, שעתיד להיכנס ללשכת ראש הממשלה בזמן הקרוב אם לא יהיו אירועים חריגים, הודיע היום (ראשון) כי בכוונתו למנות את ראש הסגל הנוכחי שלו, צחי ברוורמן, ששימש כמזכיר הממשלה, לתפקיד ראש הסגל במשרד ראש הממשלה.

ראש הסגל הוא מינוי מקצועי, וכפי הנראה כל התפקידים המקצועיים בלשכתו של ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד יתפנו עם תום כהונתו: מדובר על תפקיד ראש המטה לביטחון לאומי וראש מערך ההסברה - תפקידים שאותם נתניהו יצטרך לאייש כבר בקרוב.

רון דרמר, לשעבר שגריר ישראל בארה"ב, עשוי להשתלב גם הוא בתפקיד מסוים בכוורת של ראש הממשלה. בגזרת הייעוץ התקשורתי: יונתן אוריך ואיש הדיגיטל טופז לוק – שניהם ליוו את נתניהו גם באופזוציה והם צפויים להמשיך איתו.

צחי ברוורמן
צחי ברוורמן | צילום: מתוך ויקיפדיה

ברוורמן מונה לראש המטה של נתניהו כיו"ר אופוזיציה באפריל האחרון. לפני כן הוא שימש כמזכיר הממשלה משנת 2016. לאחר שבבחירות האחרונות פרסם תמונה בה הוא נראה מצביע לליכוד, הגישה "התנועה לטוהר המידות" בקשה לנציב שירות המדינה להשעות את ברוורמן מתפקידו, על הפרת תקנות שירות המדינה, לפיהן לעובדי מדינה ברמת דרגה בכירה אסור להביע עמדה פוליטית.