הג'יהאד האסלאמי עונה לאלוף מרדכי: "איומי האויב לפגוע בהנהגת התנועה הם הכרזת מלחמה"

"להתנגדות הפלסטינית יש יכולות ואמצעים שיאפשרו לה לתקוף", נמסר בהודעת הארגון שהגיב לסרטון של מתאם הפעולות בשטחים, שבו אמר: "אנחנו ערים למזימה שהג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני רוקם, נגיב בעוצמה"

הרוגי ג'יהאד אסלאמי בפיצוץ מנהרה בגבול עזה | צילום: ללא קרדיט

"איומי האויב לפגוע בהנהגת התנועה הם הכרזת מלחמה, שאנו נבלום אותה", מסר היום (ראשון) ארגון הג'יהאד האסלאמי בתגובה לאזהרות מתאם הפעילות בשטחים, אלוף יואב מרדכי, שפנה בסרטון שפרסם אתמול למנהיגי התנועה: "אנחנו מייעצים לכם לנקוט זהירות ולשלוט בעניינים".

"איומיה של ישראל מבטאים פחד ודאגה מתגובה של ההתנגדות הפלסטינית. אלו איומים החושפים את כוונות התוקפנות הציוניות שהחלו על ידי כוחות האויב הציוני מאז סיום צוק איתן ב-2014", נמסר בהודעת הארגון,
"הדאגה ששוררת כרגע בישראל והניסיון שלה להודיע כי היא זו שהפגיזה את המנהרה שבגבול הינם הוכחה לפחד שלה ולניסיון הכושל שלה לברוח מאחריות, להתנגדות יש יכולות ואמצעים שיאפשרו לה לתקוף באותו אופן. על ישראל להישמר כל העת".

כתבות נוספות בנושא >>

צה"ל במסר חריף לג'יהאד האסלאמי: "ערים למזימה שנרקמת - נגיב בעוצמה"

הג'יהאד האסלאמי על פיצוץ המנהרה: "תגובתנו מוכנה - יש לנו אופציות שונות"

גורם בטחוני בכיר: מלבד חשיפת המנהרה - צה״ל רשם השבוע הצלחה נוספת שאסור לפרסם

"לא נקל ראש בשמירה על עמנו ואדמותינו" המשיכו בג'יהאד האסלאמי, "חיי בני עמנו וילדנו יקרים אצלנו בדומה לחיי ודם מנהיגנו. הטרור של האויב ואיומיו לא מפחידים אותנו ולא יניעו את מנהיגנו העומדים איתן להמשיך בדרך הג'האד וההתנגדות והשמירה על עקרונות היסוד".

"המסר שלנו למתיישב ולרוצח הפושע: ידכם המגואלות בדם הילדים לא יחדלו מלרצוח עד שנגדע אותן או שתלכו מאדמתנו וארצנו", הוסיף הארגון, "אנו חוזרים ומדגישים את זכותנו להגיב על כל תוקפנות, ובכלל זה זכותנו להגיב על פשע התוקפנות נגד מנהרת ההתנגדות מזרחית לדיר אלבלח שהביא למותם של 12 פעילים מאל-קסאם והפלוגות".

אתמול פרסם מתאם פעולות הממשלה בשטחים סרטון בשפה הערבית, שבו הגיב לאיומים הנמשכים של הג'יהאד האסלאמי לנקום על השמדת מנהרת הטרור והרג אנשיו: "אנחנו ערים למזימה שהג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני רוקם נגד ישראל", אומר מרדכי בסרטון, "הוא משחק באש על גבם של תושבי רצועת עזה ועל חשבון הפיוס הפנים הפלסטיני והאזור כולו".

"ישראל תגיב גם כלפי חמאס אם תותקף" המשיך מרדכי, "כדאי שיהיה ברור שלכל תגובה של הג'יהאד האיסלאמי באשר היא, ישראל תגיב בעוצמה ובנחישות".