השיק של שר העבודה והרווחה: השר כץ הגיע לישיבה בטי-שירט וננזף על ידי רה"מ

תקרית אופנתית יוצאת דופן בישיבת הממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו מעיר לשר העבודה והרווחה חיים כץ על חולצת הפולו שאינה הולמת את קוד הלבוש ושולח אותו למכוניתו להחליף לחולצה מכופתרת. יש כאלה שטוענים שמדובר במהלך שתוכנן בקפידה על מנת לייצר סכסוך בין השניים

שר הרווחה חיים כץ בלבוש בלתי הולם הבוקר בישיבת הממשלה
שר הרווחה חיים כץ בלבוש בלתי הולם הבוקר בישיבת הממשלה | צילום: חדשות 10

שיק או שוק? שר העבודה והרווחה חיים כץ מגיע לישיבת הממשלה בחולצת טי-שירט וננזף ע"י ראש הממשלה בנימין נתניהו, ששולח אותו החוצה להחליף חולצה.

קוד הלבוש בישיבות הממשלה נחשב למוקפד ביותר, וכל השרים והנוכחים בו מגיעים עם חליפות, אלא שהבוקר (ראשון) החליט שר הרווחה לבוא עם חולצת פולו פשוטה. מסתבר שהחולצה שיגעה את ראש הממשלה, שלא וויתר לכץ על חוסר האחידות ושלח אותו להחליף בגדים.

>> כתבות נוספות בחדשות 10:

שמעון פרס עבר CT - יחל הליך של הפסקת הנשמה

תיעוד: שוטר עובר שיימינג בבית פרטי לאחר שהשכנים התלוננו על רעש

הומוסקסואל מוצהר ראשון במשפחת המלוכה הבריטית

ההסבר הגלוי ל"אסון האופנה" הוא שלומפריות, ויש כאלה שחושבים שהשר כץ תכנן היטב את ההופעה החיצונית שלו. לפי ההסבר הזה חיים כץ היה מודע לזה שיחטוף נזיפה כשהוא יבוא בחולצת פולו בכוונה, על מנת להיראות מסוכסך עם ראש הממשלה.

בעיני מצביעיו של שר הרווחה, חיים כץ הוא הפוליטקאי שלא מתקלקל בשולחן הממשלה ולא נמנה עם המזויפים שמגיעים עם חליפות. מדובר גם בעניין תרבותי כיוון שראש הממשלה הראשון של ישראל, דוד בן גוריון,  הגיע בעצמו עם סנדלים לפגישות.

שר העבודה והרווחה חרג מקוד הלבוש וכנראה לא נחשב לכהן הסטייל של הממשלה וזה דבר שכנראה טוב גם בשבילו וגם בשביל נתניהו, שמראה שהשניים שונים מבחינה תדמיתית עבור המצביעים שלהם.