אל מדאני: "לא ניסינו להקים מפלגה בישראל, אלה האשמות חסרות בסיס"

אחרי הדיווחים לפיהם בוטל אישור הכניסה שלו לישראל, מגיב מוחמד אל מדאני, הבכיר ברשות הפלסטינית לראשונה לחדשות 10: "ביקרתי בישראל ונועדתי עם אנשים מכל קצוות הקשת הפוליטית, אנחנו רוצים שלום ומכירים במדינת ישראל אך ישראל לא מכירה בנו"

מוחמד אל מדאני, בכיר ברשות הפלסטינית
מוחמד אל מדאני, בכיר ברשות הפלסטינית | צילום: ללא קרדיט

מוחמד אל מדאני, האחראי לקשר בין ישראל והפלסטינים ברשות הפלסטינית, מגיב היום (רביעי) לראשונה לחדשות 10 על הדיווחים לפיהם אביגדור ליברמן, שר הביטחון, שלל את אישור הכניסה שלו לישראל עקב ניסיונותיו, לכאורה, להקים מפלגה בישראל.

"אני מכחיש את הדברים", אומר אל מדאני, "לא ניסיתי להקים שום מפלגה בישראל, אנחנו לא מתערבים בעניינים הפנימיים של ישראל. ההאשמות הללו חסרות בסיס".

אביגדור ליברמן בביקור במתחם שרונה בתל אביב
אביגדור ליברמן בביקור במתחם שרונה בתל אביב | צילום: אריאל חרמוני (משרד הביטחון)

אל מדאני טוען כי ביקר מספר פעמים בישראל אך לא למטרת חתירה פוליטית. "ביקרתי בישראל מספר פעמים ונועדתי עם אנשים מכל קצוות הקשת הפוליטית, ימנים, שמאלנים, דתיים וחילונים. הכל היה במסגרת פגישות רגילות. אנחנו רוצים שלום ומכירים במדינת ישראל, אך מדינת ישראל לא מכירה בנו".

כזכור, בתדריך שהעביר גורם בכיר במשרד הביטחון הוא אמר כי שר הביטחון ביטל את אישור הכניסה של מוחמד אל מדאני בעקבות חשדות לפיהם ניסה להקים מפלגת מיעוטים בישראל ואף היה מעורב בהקמת הרשימה המשותפת. בתדריך גם אמר הגורם כי מלחמה בין צה"ל לחמאס היא "בלתי נמנעת", וכי אחריה חמאס יפסיק להתקיים.