פיגוע דריסה בירושלים: הרוג ו-5 פצועים במרכז העיר

נהג טרקטור כבן 25 יצא מאתר בנייה בעיר והצליח להפוך אוטובוס שהיה ריק מנוסעים. הולך רגל שהיה במקום נפגע באורח אנוש ומותו נקבע בזירה. שוטר שהבחין בהתרחשות פתח בירי לעבר המחבל וחיסל אותו. נהג האוטובוס נפצע קל-בינוני, 5 נוספים נפצעו קל

האוטובוס שהתהפך לאחר שטרקטור התנגש בו בפיגוע במרכז ירושלים
האוטובוס שהתהפך לאחר שטרקטור התנגש בו בפיגוע במרכז ירושלים | צילום: ללא קרדיט

לראשונה זה שנים, פיגוע דריסה בירושלים: כוחות גדולים של משטרה הוזעקו היום (שני) לרחוב הנביאים שבבירה, שם פגע טרקטור באוטובוס ציבורי בו שהה באותה העת רק הנהג. במקום נקבע מותו של הולך רגל ישראלי שכנראה נפגע מהטרקטור. תושיה של שוטר, שהבחין במתרחש וירה למוות בנהג הטרקטור, מנעה ככל הנראה פגיעה באזרחים רבים נוספים. חמישה בני אדם פונו לבתי חולים במצב קל מאוד.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, שוחח עם חדשות10 מהזירה וסיכם את האירוע: "בסך הכל טיפלנו ב-7 נפגעים - בהם אזרח אחד שנפגע אנושות מהטרקטור, לא ברור אם לפני הפגיעה באוטובוס או אחריה ופצוע נוסף שהוא נהג האוטובוס. יתר הפצועים נמצאים במצב קל מאוד וכבר פונו להדסה הר הצופים ושערי צדק הנמצאים בסמוך".

סגן ניצב אסי אהרוני, דובר משטרת ירושלים, הוסיף פרטים: "טרקטור שכנראה יצא מאתר בנייה הפך אוטובוס. קצין משטרה הבחין בטקטור הופך את האוטובוס ומיד ביצע ירי לעבר הנהג ובכך מנע את המשך הפיגוע". לדבריו, עדי ראייה טענו כי הטרקטור ניסה כמה פעמים להפוך את האוטובוס עד שהצליח.