מאות אלפי שקלים במזומן נמצאו בכספת של בן אליעזר

חוקרי המשטרה הגיעו יחד עם פרקליטו של חבר הכנסת בנימין בן אליעזר לסניף בנק דיסקונט בירושלים ופתחו כספת שהייתה על שמו. בכספת נמצאו מאות אלפי שקלים במזומן. מקורביו של בן אליעזר: "לא נכנס לפרטי החקירה או הדלפות ממנה, אבל כל שקל יש לו כתובת והוא ממוסמך ושקוף"

חבר הכנסת בנימין (פואד) בן אליעזר, מפלגת העבודה
חבר הכנסת בנימין (פואד) בן אליעזר, מפלגת העבודה | צילום: רפי קוץ

(02:57 דקות)

השוטרים מצאו בכספת של בן אליעזר מאות אלפי שקלים במזומן. חוקרים של המשטרה הגיעו היום (שני) יחד עם סנגורו של חבר הכנסת בנימין (פואד) בן אליעזר (העבודה) לסניף בנק דיסקונט בירושלים, ופתחו את הכספת שעל שמו, בה מצאו שטרות בשווי מאות אלפי שקלים.

מקורביו של בן אליעזר אמרו בתגובה כי הם אינם מתכוונים להיכנס לפרטי החקירה או לשבבי הדלפות ממנה, כהגדרתם. "אנו שבים ומדגישים כי לכל שקל שיש לבן אליעזר ולכל שקל שהופנה לקניית הדירה יש כתובת, והוא ממוסמך ושקוף".

"העובדה שהחומר נגד פואד, שכב אצל גורמי אכיפת החוק במשך שנה ואיש לא עשה איתו דבר, תמוהה ומוזרה, ועל עובדה זו לא יחפו הדלפות מגמתיות ולא מדויקות בלשון המעטה", לשון הודעת מקורביו של מי שהיה בעברו שר הביטחון של ישראל.

מוקדם יותר היום בן אליעזר עצמו השמיע ביקורת על מועד פתיחת החקירה נגדו ותהה מדוע זה הגיע בעיתוי כה קרוב לבחירות לנשיאות. "אם יש בידי רשויות החוק מידע, אני לא מבין למה לקח להם כל כך הרבה זמן לקרוא לי לחקירה", הוא אמר.

ביום שבת האחרון הכריז בן אליעזר על פרישתו מהמרוץ לנשיאות, שכאמור ייערך מחר. בן אליעזר נחקר ביום שישי על פרשה בה הוא נחשד בקבלת כספים באופן לא חוקי מאיש העסקים אברהם נניקשווילי.