עבור הממשלה הנוכחית, הטרור היהודי הוא אגדה אורבנית | דעה

כבר הרבה שנים שאנחנו במערכות משפט וצדק נפרדות, אך עם הממשלה הנוכחית ההפרדה הפכה למדיניות רשמית. מדינת עליונות יהודית, שלא תכבד ולא תגן על הפלסטינים בתחום אחריותה, לא רק שתחדל להיות דמוקרטית - היא גם לא תהיה יהודית

שריפה שפרצה כתוצאה מפרעות המתנחלים ליד הכפר קוסרה הסמוך לשכם
שריפה שפרצה כתוצאה מפרעות המתנחלים ליד הכפר קוסרה הסמוך לשכם | צילום: פלאש 90

ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד אמר בשבוע שעבר שהשיח על טרור יהודי הוא מוגזם, ובכך הצטרף לשר בצלאל סמוטריץ' שטען כבר ב-2020 שברוך גולדשטיין לא היה טרוריסט, לשר איתמר בן גביר שתלה את תמונתו של גולדשטיין בסלון הבית, ולרבנים חשובים בציונות הדתית שטענו שגולדשטיין קדוש.

דמיינו חוליית טרור פלסטינית חמושה, עם מיכלי דלק, מתעמתת במרחק 150 מטר ממאחז עם ישראלים. הפלסטינים מציתים שני רכבים, נזרקים אבנים, פלסטיני יורה וישראלי נהרג. החיילים שמגיעים למקום יורים על מנת להרוג בחוליית הטרור הפלסטינית, בתי הטרוריסטים הפלסטינים מסומנים ונהרסים - וזוהי לצערנו המציאות.

טרוריסטים יהודים יכולים להצית בתים על יושביהם בחווארה, תורמוס-עיא ולובאן א-שרקיה. טרוריסטים יהודים יכולים להגיע בערב שבת עם נשק, מיכלי דלק וכפפות גופי לכפר בורקה וכל הזוועות הללו עוברות לכולנו מעל הראש עם עצורים בודדים. טרוריסט יהודי יכול לזרוק אבן בערב שבת על רכב משפחתי פלסטיני, לרצוח את עאישה א-ראבי, אמא ל-9 ילדים, ולהתפנפן בבית עם אזיק אלקטרוני. המשפט עדיין נמשך.

טרוריסט פלסטיני שירצח חס וחלילה אמא יהודיה לא יראה אור יום, בית משפחתו יהרס ודינו יגזר למאסר עולם. יש לנו לדאבון ליבנו הרבה מאוד טרוריסטים יהודים שפגעו בפלסטינים חפים מפשע, הרגו ופצעו. יש לנו מאות שפגעו בבתים מיושבים, מסגדים, כנסיות, מנזרים, בתי קברות, מכוניות, עצי זית ועוד. האכיפה מול הטרור היהודי בהשוואה לטרור הפלסטיני מגוחכת.

חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר
בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

כבר הרבה שנים שאנחנו במערכות משפט וצדק נפרדות, אך עם הממשלה הנוכחית ההפרדה הפכה למדיניות רשמית. לצערנו הכללים שנקבעו על ידי מנהיגי מפלגת העליונות היהודית מיושמים ככתבתם וכלשונם: אין טרור יהודי, יש רק טרור פלסטיני.

באמצעות שליטה על המינהל האזרחי, השר סמוטריץ' מאפשר למתנחלים להתיישב על קרקע פרטית פלסטינית במרחק של כמה מאות מטרים מיישובים פלסטינים בשטחי C. למאחזים הללו מגיעים הקיצונים שבקיצונים, שמצהירים בריש גלי שצריך למחוק כפרים פלסטינים. יש להם היתרים רבניים לפעול בשבת, ויש להם שר לביטחון לאומי ושר במשרד הביטחון שנותנים להם גיבוי מלא.

ראש השב"כ רונן בר יכול לזעוק מכאן ועד להודעה חדשה על המסוכנות של הטרור היהודי, ועל כך שהוא מלבה טרור פלסטיני ומי שמרוויחים מכך הם חמאס והג'יהאד האיסלאמי. חברי כנסת מהקוליציה יגיבו לעומתו שרעיונות השמאל הגיעו לצמרת, לא יודעים להבחין בין האויב לעם - ומי שקובע לצערנו הם הח"כים מהקואליציה ומפלגת העליונות היהודית.

ד''ר גדי גבריהו, יו''ר פורום תג מאיר
ד''ר גדי גבריהו | צילום: יח''צ

מפלגת העליונות היהודית משוכנעת שאנחנו עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב, מגבה טרוריסטים וטרור יהודי ובטוחה שהמדיניות הזו תעבור לישראלים הליברלים, לידידינו במערב,  למצרים, לירדנים ולפלסטינים המתונים מעל הראש. סמוטריץ' ובן גביר מובילים מדיניות הרת אסון שתתנפץ לכולנו בפנים.

מי שמוביל מדיניות גזענית, ומי שמתעלם מטרור יהודי, מלבה אנטישמיות בכל מקום בעולם. מפלגת העליונות היהודית, שהחכ"ים שלה מתהדרים בציציות מתנפנפות, מחללת שם שמיים בישראל ובחו"ל, ושונאי ישראל המובהקים מחככים ידיהם בהנאה ועושים העתק הדבק לכל דברי השטנה שיוצאים מפיהם. מדינת עליונות יהודית, שלא תכבד ולא תגן על הפלסטינים בתחום אחריותה, לא רק שתחדל להיות דמוקרטית - היא גם לא תהיה יהודית.

ד"ר גדי גבריהו הוא יו"ר פורום תג מאיר

רוצים לכתוב למדור הדעות באתר רשת 13? שלחו לנו מייל: opinion13news@gmail.com