אתר המשחקים הישראלי Vgames נסגר

אתר המשחקים הוותיק Vgames עומד לסגור את שעריו לאחר 14 שנות פעילות

Vgames.co.il בגרסת 2003
Vgames.co.il בגרסת 2003 | צילום: WayBack Machine

למערכת גיימר נודע כי בימים הקרובים עומד אתר המשחקים הישראלי Vgames לבשר לקוראיו על סגירתו. ההחלטה תקפה ככל הנראה הן לגבי מגזין התוכן הוותיק והן מערכת הקהילות והפורומים.

 

Vgames הוקם ב-1999 על ידי דורון ניר, כאחד האתרים הראשונים ברשת הישראלית שהוקדש לסיקור תעשיית הגיימינג. במהלך השנים כתבו וערכו בו רבים וטובים, ביניהם אודי יוגב, יובל בירב ולאחרונה גם ארז רונן. במחצית 2011 נרכש האתר על ידי פורטל "וואלה", אולם שם הוחלט ככל הנראה שלא להשקיע עוד במיזם.

 

"קצת עצוב לשמוע, אבל אני מניח שככה זה בחיים", סיפר לנו דורון ניר. "ויגיימס וגיימר (שאז עוד נקרא פי.סי. אקשן) היו שני אתרים ששינו במשהו את הגישה למשחקי מחשב ולסיקור שלהם בארץ, או לפחות כך אני מקווה. מבחינתי זו בעיקר הזדמנות להעלות זכרונות מתקופה מאד מלהיבה מבחינה מקצועית, ומעשרות הכתבים שעברו באתר לאורך שנותיו. כשהקמתי את ויגיימס זה היה כיוון שלא היו חברות משחקים ישראליות שיכלתי לעבוד בהן. פשוט לא היו כאלה. העובדה שויגיימס נסגר, אבל מצד שני חברות משחקים ישראליות קמות ומצליחות על ימין ועל שמאל היא הדבר שצריך לזכור בסיפור הזה. לכן מבחינתי זה סוף טוב".

 

אנו נפרדים, אם כן, בצער מאחד מאתרי הגיימינג הטובים שהכרנו - אתר שלמרות היריבות המרה עמו (בתקופות מסוימות...) למדנו להעריך ולכבד.

 

בתמונה מטה - Vgames בעיצובו המקורי, באדיבות אתר הארכיב המקוון WayBack Machine

 

Vgames.co.il בגרסת 1999
Vgames.co.il בגרסת 1999 | צילום: WayBack Machine