פראנדלי: הבעיות לא נגמרו, נמשיך בדרך הזו

מאמן איטליה אופטימי דווקא בנוגע לבאלוטלי: "הוא בדרך להתבגרות"

קרב הירואי מול ספרד, החזקת כדור מרשימה ומחמאות מכל כיוון. איטליה באה כסוס שחור וכבר החלה לגלוש לאופוריה. אז לפני שזה הופך למשהו שלילי, המאמן צ'זארה פראנדלי ניצל את המומנטום כדי לשדר קצת אופטימיות זהירה.


"הבעיות שלנו לא נגמרו, רק הראינו לעולם נבחרת שיכולה להילחם על כל כדור", אמר פראנדלי. "אנחנו מוכרחים לנצח את קרואטיה, זה המשחק שיכריע את העליה מהבית. זה יהיה מפגש שיוכרע בפרטים הקטנים, אבל גם על ידי המנטליות של השחקנים והכושר שלהם".


"יש לנו מעט זמן כדי להתכונן והמטרה שלי היא לא לערוך שינויים גדולים, אלא להמשיך באותה דרך", המשיך המאמן. "לפני שאני מקבל החלטות לגבי ההרכב, אצטרך לראות את הדו"ח המלא לגבי המצב הפיזי של כל אחד מהשחקנים".

אחת השאלות הגדולות בנוגע ל-11 שיעלו מול קרואטיה נוגעת לזהות החלוץ שיפתח, כאשר מריו באלוטלי איכזב ומחליפו אנטוניו די נטאלה כבש את שער השוויון של הסקוואדרה אזורה. "באלוטלי הוא ילד בן 21 שנמצא בדרך להתבגרות", אמר פראנדלי באופטימיות. "אני מבקש ממנו לשחק פשוט, אסור שהוא ינסה לנצח בעצמו את המשחק בכל פעם שהכדור אצלו".


"ברגעים מסוימים, מריו שיחק פשוט. ברגעים אחרים, הוא דאג יותר מדי כדי למצוא עמדת בעיטה", המשיך המאמן בביקורת על חלוץ מנצ'סטר סיטי. "כרגע, אני עדיין לא יודע מי יוביל את ההתקפה שלנו מול קרואטיה. קודם כל נצטרך להחליט באיזה מערך נעלה מולם. זאת נבחרת גדולה".


איטליה, כזכור, סיימה ב-1:1 מול ספרד במשחק הטוב ביותר עד כה בטורניר, בעוד שקרואטיה גברה 1:3 על אירלנד החלשה והתייצבה בראש בית ג'. מי שישפוט במשחק ביניהן יהיה השופט האנגלי המושמץ האוורד ווב.