השף חנוך בר שלום נמצא ללא רוח חיים בדירתו

בר שלום כתב במשך שנים רבות טור קולינרי בידיעות אחרונות והפעיל קייטרינג מצליח. פסקל פרץ רובין: "מדובר באדם מדהים שידע ליצור מטעמים מיוחדים מחומרי גלם בסיסיים ומקומיים"

חנוך בר שלום
חנוך בר שלום | צילום: פיליפ מטראי

השף חנוך בר שלום (52) נמצא הערב, שלישי, ללא רוח חיים בדירתו, צוותי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו.

 

בר-שלום מוכר לרבים בזכות טור האוכל שכתב במשך שנים רבות בידיעות אחרונות כמו גם בזכות הקייטרינג שהפעיל ועבודתו כסטיילינג מזון. לפני כ-5 שנים אף הוציא את ספר הבישול הראשון שלו "טעם של מקום".

 

את דרכו בעולם הקולינריה החל במקרה כשעזב את עבודתו במס הכנסה והצטרף לקורס בישול במלונות דן.

 

פסקל פרץ רובין, בשלנית וכותבת ספרי בישול ומי ששיתפה פעולה עם בר שלום במשך שנות עבודתו בתחום הקולינרי הגיבה לידיעה וסיפרה כי הכירה את חנוך עוד כשעבד עם המעצב והצלם גבי סמלסון. "השניים היו עושים פרויקטים ועיצובים מיוחדים הקושרים בין הצילום והבישול כשחנוך תמיד הפליא ביכולת שלו לקחת את חומרי הגלם הבסיייסים המקומיים כמו עשבי תיבול, שמני זית ומוצרי חלב וליצור מהם מטעמים מאוד מיוחדים שלא חשבו עליהם קודם".

 

"הדברים שלו היו מאוד טריים ונראו מורכבים למרות שהיו פשוטים להכנה, הוא עשה שימוש הכי טוב שאפשר בחומרי הגלם המקומיים. יצא לי לשתף איתו פעולה באירועים שונים ובכל פעם הוא היה מדהים ומאוד אהבתי את דרך העבודה שלו ואת האהבה שלו לחומרי גלם ולמה שהצליח לעשות מהם. עצוב לי מאוד על לכתו".

 

רותי רוזנבלום, מי שעבדה עם בר שלום בשנים האחרונות הגיבה אף היא והוסיפה כי תזכור את חנוך כשף שאהב, הבין, ידע והכין אוכל משובח וטעים. "מדובר באיש נעים הליכות, ללא פלצנות ועם כשרון אדיר. אהבתי אותו".  

 

מועד ומקום ההלוויה טרם פורסמו.