גוגל משיקה גלריה וחנות חדשה לגוגל דודל

אוהבים גוגל דודל מסויים במיוחד? מעכשיו תוכלו למצוא אותו בגלריה החדשה של איורי הלוגו ולהדפיס אותו על חולצה, ספל ועוד דרך Zazzle

גוגל דודל
גוגל דודל | צילום: google.com/doodles

ריק

גוגל דודלס, האיורים שחוגגים חגים, מועדים היסטוריים, אירועים פוליטיים, המצאות וחידושים מכל הסוגים, זוכים כעת לאתר דודלים משודרג, בו תוכלו למצוא את האיורים שהכי אהבתם ואף לקנות אותם.

 

איורי הלוגו, איתם גוגל מפתיעה את המבקרים, החלו להופיע במנוע החיפוש כבר בשנת 1998. בשנים האחרונות הם הפכו מאיורים בלבד גם למשחקים אינטרקטביים - כמו במקרה של פקמן או 75 שנה להולדתו של ג'ים הנסון - וגם לסרטונים (צ'רלי צ'פלין) ועוד.

 

באתר הדודלים החדש תוכלו למצוא את כל האיורים ולגלות מה משמעותם ולשחק עם האיורים האינטראקטיביים. צפייה בכל האיורים תדרוש מכם לא מעט זמן: במשך השנים גוגל השיקה למעלה מאלף איורים, מהאיש הראשון בחלל, דרך מארי קירי ועד הפלינסטונז, וזה מבלי להזכיר את האיורים המוקדשים להיסטוריה ולחגים של כל מדינה נפרדת.

 

אם מצאתם דודל שכבש את ליבכם, תוכלו למצוא אותו בחנות הזאזל שגוגל השיקה. שם תוכלו להדפיס אותו על חולצה, כרטיסי ברכה, פוסטרים, סטיקרים, ספלים ועוד ועוד. עד כה, רק לעובדי גוגל היתה גישה לחנות הדודלים. חולצת גוגל דודל תעלה לכם כ-20 דולר, ספל 13 דולר, וקרש סקייטבורד מעוטר באיור יעלה כ-59 דולרים.