ברברה סטרייסנד שרה עבור חיילי צה"ל

ההופעות שלה אולי נדירות, אבל ביום חמישי האחרון הזמרת האגדית ברברה סטרייסנד התייצבה למען אירוע התרמה לצה"ל בלוס אנג'לס. "נחמד לייצג את העם שלי", היא מספרת. בואו לראות אגדה חיה

ברברה סטרייסנד
ברברה סטרייסנד | צילום: GettyImages/אימג'בנק

היא לא מתראיינת ולא מופיעה, לכן פגישה של התקשורת עם הזמרת והשחקנית האגדית ברברה סטרייסנד מרגשת במיוחד. ביום חמישי האחרון זה קרה בערב התרמה מיוחד לרווחת חיילי צה"ל בלוס אנג'לס. "אני שמחה להיות פה ולחגוג 30 שנה לערב ההתרמה לצה"ל", היא אומרת בראיון מיוחד לחדשות 10.

 

"אנחנו מתרגשים, ממש כמו בחגיגת 'בר מצווה'", סיפר חיים סבן, איש העסקים הישראלי ומיוזמי הכנס. "בת מצווה", תיקנה אותו סטרייסנד. ההופעה של ברברה סטרייסנד למען החיילים הזכירה לה את ההופעה המפורסמת שלה בישראל, בשנת 78'. "הזמן טס, זה היה לפני 33 שנים, לכן זה נחמד לייצג את העם שלי". כשנשאלה אם יש לה משהו לומר בעברית, ציינה רק "מה נשתנה הלילה הזה" בצחוק.

 

בערב השתתפו גם אנטוניו בנדרס שפצח בשירה בספרדית והשחקן ג'ייסון אלכנסדר שהנחה את האירוע, בוט גוייסו לבסוף כ-12 מיליון שקלים. כך שנראה שהאירוע של ידידי צה"ל בלוס אנג'לס היה מעין מפגן סולידריות אמיתי עם ישראל, בתקופה שדה-לגיטימציה של ישראל פושטת בכל מקום.

 

>>> ברברה סטרייסנד בהופעה אינטימית במיוחד