חדש על המסך: סבב מינויים בחדשות 10

בחדשות 10 מרעננים את השורות, ובסבב מינויים פנימיים יעלו על המסך שני כתבים חדשים ושלושה מבזקנים

לוגו חדש - חדשות 10
לוגו חדש חדשות 10 | צילום: לוגו

חדש על המסך: ב"חדשות 10" עורכים לאחרונה סבב מינויים פנימיים, במסגרתו מונו שני כתבים חדשים ושלושה מבזקנים. אנה בורד ומאור צור מונו לכתבי חדשות 10. ונטי פיינברג, חן אטיאס ויונתן פיחוטקה מונו למבזקנים בחדשות 10.

 

אנה בורד  תהיה כתבת הערוץ בירושלים. בעבר הייתה כתבת הבריאות של גלי צה"ל. היא תחזקר את עיר הבירה במסגרת היערכות החברה לקראת המעבר לירושלים בסוף השנה.

 

מאור צור מונה כתב הפלילים בשפלה יצטרף לדסק הפלילים במרכז, לצד כתב הפלילים בת"א, דורון הרמן. צור שימש בשנה וחצי האחרונה כתחקירן בתוכנית "המקור" ובשבועות האחרונים התבלט כשהשיג יחד עם כתבת הרווחה מאיה איידן את הראיון הבלעדי מצרפת עם הנהג שדרס את לי זייתוני ז"ל.

 

נטי פיינברג שהגישה וערכה מבזקי רדיו בחברת החדשות תמונה למבזקנית. בעברה שידרה ברדיו צפון, רדיו חיפה ורדיו 99 ובמקביל הייתה כתבת בזמן השרון, העיר צומת השרון, עכבר העיר.  

 

מבזקן נוסף הוא חן אטיאס, אשר קריין ועורך את מבזקי הרדיו בחדשות 10. הוא יוצא מחלקת קריינים בגל"צ. בתפקידו היה רכז המחלקה, הגיש מהדורות ומבזקי חדשות ותוכניות אקטואליה, תרבות וספורט. כמו כן שידר גם רצועות מוסיקה שונות בגלגלצ.   

 

מבזקן חדש נוסף הוא יונתן פיחוטקה, שבמהלך השנתיים האחרונות היה בתפקידי הפקה ותוכן שונים. ביים כתבות מגזין למהדורת שישי ותיעודיו לאורך המחאה סוכמו במספר כתבות ובסרט "ב' זה אוהל" ששודר במסגרת "המקור".