למרות פייסבוק: גוגל פלוס חוצה את רף 43 מיליון המשתמשים

גוגל פלוס ממשיכה לגדול בצעדי ענק: אחרי שנפתחה לקהל הגולשים הרחב, הרשת החברתית של גוגל מסמנת עוד צעד משמעותי בצמיחתה עם 13 מיליון משתמשים שהצטרפו אליה בחודש ספטמבר

גוגל פלוס לוגו סלולר
גוגל פלוס לוגו סלולר | צילום: יחצ

ריק

לצד ההכרזה הדרמטית של פייסבוק אמש על השקת פרופיל משתמשים חדש, שברה גוגל פלוס שיא חדש: יומיים בלבד לאחר שנפתחה לקהל הגולשים הרחב, הגיע מספר המשתמשים ברשת החברתית ל-43 מיליון.

 

לא מדובר בנתון רשמי של חברת גוגל, אלא בהערכה לא רשמית שפרסם פול אלן, מייסד אתר השורשים המשפחתיים Ancestry.com, וסטטיסטיקאי חובב. עד כה, הנתונים הקודמים שפרסם אלן, של 10 מיליון משתמשים ביולי וכ-30 בתחילת ספטמבר, אושרו כנכונים על ידי עובדי חברת גוגל. אם אלן הצליח לדייק גם הפעם, משמעות הדבר היא כי תוך פחות מחודש הצטרפו לגוגל פלוס 13 מיליון איש חדשים.

 

 

גוגל פלוס לכולם

 

עד לפני יומיים, אם רציתם להרשם לגוגל פלוס בגירסת הבטא, נדרשתם לקבל הזמנה מאחד מחבריכם שכבר משתמש בשירות. אך ביום רביעי פתחה גוגל את הרשת החברתית הצעירה שלה לקהל הגולשים הרחב.

 

גם אם אין לכם חשבון בג'ימייל, תוכלו להרשם לגוגל פלוס בלינק הזה, ליצור לכם משתמש גוגל ולהתחיל לבנות לעצמכם פרופיל, להעלות תמונות ולחפש חברים.

 

בנוסף לפתיחת הרשת החברתית, גוגל הודיעה כי כעת ניתן לנהל שיחות וידאו קבוצתיות (Hangouts) באמצעות אפליקציית גוגל פלוס באנדרואיד. האפשרות החדשה זמינה למכשירים עם אנדרואיד 3.2 ושיש להם מצלמה קדמית. בנוסף, תמצאו מהיום ברשת החברתית מנוע חיפוש ייחודי, המשלב תוצאות חיפוש מחברים ברשת החברתית ומהאינטרנט.

 

גוגל פלוס היא רשת חברתית מבוססת מעגלים חברתיים, אותם יכולים ליצור המשתמשים לפי חברים קרובים, משפחה, עבודה ועוד ולהעלות פוסטים הנראים רק לחברים במעגל מסויים.

 

עוד בנושא:

גוגל פלוס: מדריך וידאו למשתמשים חדשים