מכבי חיפה החתימה את מרלון דה חסוס

החלוץ האקוואדורי משלים את מכסת הזרים של אלישע לוי. ג'ון נרבאס שוחרר

במהפך של הרגע האחרון חתם היום (רביעי) החלוץ האקוודורי ג'ונתן דה חסוס במכבי חיפה. במהלך הימים האחרונים נדמה היה כי בן ארצו של דה חסוס, הבלם ג'ון נרבאס, הוא זה שיחתום בקבוצה אולם בסופו של דבר הוחלט להחתים את החלוץ, כנראה מתוך התחשבות בהגעתו של אוראל דגני ועזיבתו של שלומי אזולאי לנתניה.

מכבי חיפה עמדה הבוקר בפני מבחן חשוב, לא על המגרש או שבעצם כן 'על המגרש'. נציגי אופ"א הגיעו לקרית אליעזר על מנת לבחון את תכניתה של הקבוצה לשיפורים שייאפשרו לה לארח את משחקי הליגה האירופית באצטדיון הישן. היום נפתח בישיבה בה נסקרו תכניות הקבוצה ולאחר מכן נערך גם סיור במגרש עצמו. בכל מקרה ההחלטה לא תתקבל כנראה היום אלא בימים הקרובים. העבודות עצמן לא החלו מכיוון שאנשי הקבוצה ממתינים לאישור מאופ"א לפני שייחלו.


כדי לארח את משחקי הליגה האירופית בקרית אליעזר, האצטדיון אמור למהיות מאושר סופית עד ה-6 בספטמבר, אבל חיפה עשויה לקבל את האישור עוד לפני אם העבודות יושלמו בזמן. את מכבי חיפה ייצגו המנכ"ל איתמר צ'יזיק והדובר דודו בזק.


במחזור השלישי של ליגת העל, שייערך אחרי פגרת הנבחרת, תתארח מכבי חיפה אצל מועדון ספורט אשדוד. הירוקים ישחקו החל מאמצע ספטמבר גם במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, שם הם יפגשו את שאלקה, סטיאווה בוקרשט של רוני לוי ואת לרנקה מקפריסין.