דב אלפון בקרב בלימה: "יוסי ורטר, ארי שביט, עמוס הראל, אבי יששכרוף ואלוף בן נשארים"

אלפון התייחס לגל העזיבות מ"הארץ" ל"מעריב" וכינה אותו בחשבון הטוויטר שלו "ואלס עם נוחי, תוצאות הסיבוב הראשון" • גורם בעיתון: "נערכים לגל השני"

דב אלפון
דב אלפון | צילום: יח"צ

"יוסי ורטר, ארי שביט, עמוס הראל, אבי יששכרוף ואלוף בן הודיעו לי על החלטתם להישאר ב'הארץ'", כך מאשר הבוקר עורך העיתון, דב אלפון, שהתייחס בבדיחות לגל המינויים ב"מעריב" של עיתונאי "הארץ" וכינה אותו בחשבון הטוויטר שלו "ואלס עם נוחי, תוצאות הסיבוב הראשון, הנה זה בא". הראל וישככרוף סרבו לפניית "מעריב" כבר לפני שבועיים, והבוקר כאמור מוצא לנכון עורך העיתון להבהיר את הדברים. 

 

מאז רכישת "מעריב" על ידי דסק"ש שבשליטת נוחי דנקנר נערכות פניות רבות לאנשי תקשורת מ"הארץ" ומעיתונים נוספים להצטרף לשורות העיתון ואת המגעים בשם "מעריב" מנהל ניר חפץ, עורך 7 ימים לשעבר, הנחשב למקורב לדנקנר. ראשונה להיענות לפנייה הייתה הכתבת הפוליטית מזל מועלם, ואחריה שי גולדן אשר מונה לתפקיד סגן עורך.

 

"כרגע אין עיתונאים נוספים שידוע לנו עליהם שנמצאים במגעים" אומר לנענע10 גורם בהארץ, "אבל ברור שכמו שדב קרא לזה - זה רק הסיבוב הראשון". לנענע10 נודע כי בשלב זה אין כוונה למנות לגולדן מחליף במוסף סוף השבוע של "הארץ", אך אחד השמות שהועלו לאוויר בנושא היה זה של ליסה פרץ, עורכת "גלריה". בעיתון מחכים עם החלטה על המינוי לתקופה שאחרי מה שהם מכנים "הגל השני". גורם אחר בהארץ התייחס לסוגיה: "אין כוונה לעשות שום שינוי בתפקידים כרגע, ולא צריך לערער את המערכת באופן יזום".