אין לך הודעה חדשה: Ynet סוגרת את שירות הדואר האלקטרוני

שנתיים וחצי לאחר שעלה לאוויר, שירות המייל החינמי של Ynet נסגר; באתר מפנים אצבע מאשימה לפייסבוק: נוגסת בכל שירותי המייל

מסך ועליו הרבה אייקונים של מעטפות אימייל
מסך ועליו הרבה אייקונים של מעטפות אימייל | צילום: GettyImages

שנתיים וחצי לאחר שהשיק אתר Ynet את הדואר האלקטרוני Ynet Mail, הוחלט באתר לבטל את השירות.

המשתמשים בשירות שניסו להיכנס לאחרונה לתיבת הדואר הנכנס שלהם באתר קיבלו הודעה המבשרת כי החל מה-31 באוגוסט יפסיקו שירותי האימייל לפעול: "מתאריך זה ואילך לא תתאפשר יותר הגישה לשירות", מסרו ב-Ynet לגולשיהם, "אנא נצלו את הזמן שנותר על מנת לגבות את המסמכים השמורים בתיבה".

 

YnetMail נועדה להתחרות ישירות בתיבת במייל של וואלה, בנוסף לג'ימייל הוטמייל, ותיבות הדואר של הספקיות. עם זאת, כשהתחילה העבודה על הדואר לא הביאו באתר בחשבון גורם משמעותי נוסף: פייסבוק. "פייסבוק נוגסת בכל שירותי המייל", אמר גורם המקורב לפרויקט, "לפי דוחות וואלה, גם אצלה נרשם קיטון בתיבות המייל, ואם בוואלה זה המצב - מה אנחנו נגיד? התחלנו לעבוד על השירות לפני המון זמן, והרעיון המקורי אכן היה להפוך את אותו לגורם דומיננטי באתר, אבל בינתיים פייסבוק התחזקה מאד, וצריך לדעת לסגור בזמן פעילויות לא חיוניות".

 

שירות המייל נועד לתת מענה למצב בו הגולשים קוראים חדשות ב-Ynet, ויוצאים ממנו כדי להשתמש במייל בוואלה או בג'ימייל. המייל התבסס על טכנולוגיה של מיקרוסופט, ושם המשתמש בחשבון המייל היה גם שם המשתמש לאתר, ששימש גם לקבלת ניוזלטרים וקנייה ב-Ynet Shops. 

 

לא התקבלה תגובת Ynet.