קמפיין "תקנות החזר כספי" של משרד התמ"ת - הקמפיין הכלכלי הטוב ביותר

זכה בתחרות "האריה השואג" בו חולקו הפרסים לזוכים בתחרות המצוינות של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות

תקנות ביטול עסקה של משרד התמ"ת
תקנות ביטול עסקה של משרד התמ"ת | צילום: יחצ

טקס "האריה השואג", שבו חולקו הפרסים  לזוכים בתחרות המצוינות של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות נערך אתמול (רביעי) במרכז הכנסים וואהל בבר אילן, בהשתתפות מאות העוסקים בענף יחסי הציבור.

 

לתחרות הוגשו 43 קמפיינים במגוון נושאים רחב, ושני משרדי יחסי ציבור זכו כל אחד ב-3 פרסים מתוך 13 הקטגוריות: שטרן-אריאלי וגיל-עד תקשורת.

 

"קמפיין השנה זהב", המקום הראשון בתחרות, הוענק לאקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, "על הקידוח המדעי העמוק ביותר שבוצע בקרקעית ים המלח". בקטגוריה חברתית זכה משרד אטד תקשורת על הקמפיין "דונה גרציה", בקטגוריה הפוליטית זכה גיל-עד תקשורת על קמפיין "ארגון השומר החדש". בקטגוריית מאבקים ומשברים זכה משרד שטרן-אריאלי על הקמפיין להעלאת המודעות למחלת דלקת מפרקים.

 

בפרס הקמפיין הכלכלי הטוב ביותר זכתה חברת יחסי הציבור וייעוץ התקשורת GCS בבעלותם של אלי דוידוביץ ויפתח קרמר, עבור הקמפיין ל"תקנות החזר כספי" של משרד התמ"ת. הקמפיין הצרכני נועד לאפשר נגישות למידע הדרוש על מנת להכיר ולהבין את התקנות החדשות של המשרד. בקטגוריית שיווק זכו שטרן-אריאלי על הקמפיין לחברת PAY PAL הבינ"ל.

 

בסגרת הטקס הוענקו שני אותות הוקרה מיוחדים - שניהם למפקדי גל"צ ודוברי צה"ל לשעבר: אות "יקיר האיגוד" לתא"ל במיל' אפרים לפיד, ואות "איש השנה בתקשורת" לתא"ל במיל' אבני בניהו. יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, סילביה בית הלחמי, הודיעה באירוע על סיום כהונתה כיו"ר האיגוד. בית הלחמי קראה להמשיך את התהליך שהחל האיגוד לחיוב ברישיון את המעוניינים לעסוק בענף יחסי הציבור.