גוגל רכשה את לאבפיקסיז הישראלית

רכישה ראשונה של מרכז המו"פ של גוגל ישראל: חברת לאבפיקסיז, המפתחת גאדג'טים מותאמים אישית

פתיחה

רכישה ראשונה של מרכז המו"פ של גוגל בישראל: גוגל הודיעה הבוקר, כי רכשה את חברת הסטארט-אפ הישראלית לאבפיקסיז (LabPixies), העוסקת בפיתוח גאדג'טים מותאמים אישית, כגון גאדג'טים ל-iGoogle (עמוד הבית האישי של גוגל), אנדרואיד ואייפון.

תוכן 1

החברה מפתחת אפליקציות מבוססות ענן, המאפשרות למפתחים ליצור יישומים עבור משתמשים מכל העולם. סכום הרכישה לא נמסר.

 

עוד נמסר, כי החברה היתה בין הראשונות לפתח גאדג'טים שימושיים ל-igoogle, כגון חדשות, מזג אוויר, משחקים וגישה מהירה לכתובת המייל האישית. צוות העובדים של לאבפיקסיז יצטרף למרכז המו"פ של גוגל בישראל, ויעבוד על אפליקציות, לצד חיזוק הגאדג'טים של iGoogle ברחבי העולם.

רן בן-יאיר, מנכ"ל לאבפיקסיז אמר: "הקמנו את לאבפיקסיז במטרה ליצור חוויית גלישה מותאמת אישית, וכדי לפתח גאדג'טים שימושיים לאנשים בחוויית הגלישה היומית שלהם. אנו רואים בעסקה עם גוגל הזדמנות פז עבור הצוות שלנו להשתלב בסביבת עבודה החולקת עימנו את אותה תשוקה להעניק למיליוני משתמשים חוויה מקוונת אולטימטיבית".

 

תוכן 2

פרופ' יוסי מטיאס, מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של גוגל בישראל, אמר: "אנו מקדמים בברכה את הצוות של לאבפיקסיז אל מרכז המו"פ של גוגל בישראל. גוגל מאמינה בחדשנות וביצירתיות הישראלית, ואנו נמשיך לשאוף לשיתופי פעולה עם חברות מקומיות וסטארט אפים גם בעתיד".

לאבפיקסיז הוקמה ב-2006 על ידי בן-יאיר, עודד פונטש ואודי גרף, וגייסה כמיליון דולר ממשקיעים פרטיים.

 

לעוד כתבות טכנולוגיה בבלוג "140"