רשמית: האייפון מגיע לישראל

פלאפון ופרטנר יחלו לשווק מכשירי iPhone 3GS בארץ במהלך החודשים הקרובים

אחרי קרוב לשנתיים במהלכן ניתן היה לרכוש מכשירי אייפון בישראל רק דרך יבואנים עצמאיים קטנים וללא תמיכה רשמית של אפל או של ספקיות הסלולר, נודע היום ל-nana10 כי פלאפון ופרטנר יתחילו לשווק את המכשיר ללקוחותיהן במהלך החודשים הקרובים.

הדגם שישווק בארץ הוא הדור החדש של האייפון, iPhone 3GS, שהושק בשבוע שעבר. שמועות בנושא עלו כבר לפני כשבוע, כאשר נודע שמערכת ההפעלה של האייפון, אייפון 3.0, תתמוך באופן רשמי בעברית - iDigital, נציגת אפל בישראל, אמרה אז כי בכך מכשירה אפל את הבאתו של המכשיר ארצה. שתי החברות טרם פרסמו מחירים, מועד הפצה או פרטים נוספים אחרים.

לדברי פלאפון + תגובות

לדברי פלאפון, לעת עתה מדובר בהסכם ישיר שנחתם בינה לבין אפל העולמית, ללא תיווכה של iDigital. בתשובה לשאלתנו האם הנציגה המקומית תהיה מעורבת במתן שירות ותמיכה טכנית למכשירים, נאמר לנו כי נושא זה טרם נסגר סופית.

מחברת iDigital נמסר כי "החברה עשתה מאמצים להבאתו של האייפון לישראל, והיא מברכת על ההשקה הרשמית. כפי שהובטח, האייפון יגיע בקרוב מאוד לארץ".

תגובת סלקום לידיעה טרם התקבלה.

מה חדש באייפון 3GS?

אייפון 3GS הוא הדור השלישי של מכשירי האייפון מבית אפל. המכשיר החדש נשאר זהה בעיצובו לקודמו, אייפון 3G, אך יכולותיו שודרגו והחברה טוענת שהוא יהיה מהיר יותר. אייפון 3GS מצויד במצלמת 3 מגהפיקסל ותומך בצילום וידאו בקצב של 30 פריימים בשניה ובעריכת וידאו. למכשיר סוללה חדשה שאמורה להחזיק מעמד שעות רבות יותר מבעבר, גם כאשר מדובר בגלישה באינטרנט. עוד הוא כולל יכולות להקראת טקסטים, שליטה קולית ברשימת השירים ועוד.

המכשיר יימכר בארה"ב החל מה-19 בחודש. בארצות הברית יעמוד מחירו על $199 לגרסת ה-16GB, או $299 לגרסת ה-32GB, בהתחייבות לשנתיים ל-AT&T. כאמור, בשלב זה פלאפון אישרה רק כי תשווק את המכשיר, אך לא ידוע מתי או מה יהיה מחירו.

קיצור תולדות האייפון: מלאכסנדר גרהם בל ועד הנחיתה בישראל

רוצים להשאר בעניינים?
עקבו אחרינו בטוויטר או בטוקר, הטוויטר העברי