אף אחד לא מושלם

"הסוד של מרים", שמניחה לבחורים סטרייטים להתחרות על לבו של ליידיבוי, היא ניסוי גועלי ואכזרי בבני אדם. אמה מה, מסתבר שלאינטגרטי של אדם יש מחיר, והוא עומד על 200 אלף דולר

בשנות החמישים והשישים, ניסויים פסיכולוגיים היו מאוד פופולאריים: הפרדת תאומים זה מזה, מניעת שינה עד להשתגעות, ניסויים סוגסטיביים ועוד סוגים אחרים של התעללויות מדעיות. המדענים טענו שמעשיהם הם קודש להבנת נפש האדם. אני טוענת שלפחות חצי מהם היו סאדיסטים עם שגעון גדלות ושכרון כוח.

מה שמביא אותנו ל"הסוד של מרים", הפנינה החדשה ומלאת הטעם של ערוץ אגו. שישה גברים בריטים צעירים, מתחרים על ליבה של דוגמנית אקזוטית ממוצא מקסיקני עם מבטא מתוק וגינונים של חתלתולה. מה שהם לא יודעים לאורך כל התוכנית, זה שהיא בעצם בחור מקסיקני חמוד עם כדורי סיליקון, שבלע הורמונים מגיל 11. דינג-א-לינג, לעומת זאת, יש לו גם יש לו, והוא לא מתכוון לקצץ באמצעיו בזמן הקרוב.

כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם - טוב זה לא נגמר, וכמו שאפשר היה לצפות, הבחורים בסוף די התעצבנו. חייל המארינס המסוקס נשבר ובכה כמו משתינולה (תודה לאורי גוטליב על החדרת המילה לתודעה הקולקטיבית), ובסוף כולם הגישו תביעה שכללה את האישומים: הכפשה בפומבי, פגיעה אישית וקשירת קשר לתקיפה מינית. כל אחד מהמשתתפים קיבלו בין 150,000-200,000$ בהסדר שנסגר מחוץ לכותלי בית המשפט, וכולם הלכו הביתה מרוצים מספיק כדי שישדרו את התוכנית וימכרו אותה למדינות איזוטריות כמו ישראל.

איכשהו, נדמה לי שאם אתם ואני יכולנו לנחש שהבחורים לא יהיו מרוצים, גם המפיקים יכלו לנחש זאת, ושמו מראש בצד סכום כסף נאה כדי לשמן אותם כשהם ירימו קול. מה זה מיליון דולר דמי שתיקה, כשהם מרוויחים שערורייה עולמית ורכישה מובטחת של הסדרה הגועלית?

את הניסוי הזה, אם לא אכפת לכם, ראינו כבר ב"מאדאם באטרפליי" וב"משחק הדמעות". שם זה היה הרבה יותר מעניין, והגיבורה לא נראתה כמו שי קדימי עם פאה ב"האלופה". טרנסקסואלים הם כבר מזמן לא עניין, וגברים שחוקרים את המיניות שלהם באופנים שהם יותר מסטרייטים, זה כבר חדש כמו "יומני כרמל".

אז כנראה שהניסוי האמיתי הוא – בכמה כסף אפשר לקנות את כבודו, פרטיותו, והאינטגריטי של אדם? כרגע המחיר עומד על 200,000$. עם הזמן הוא עוד ילך ויירד. כולם מרוויחים, ורק התרבות הפופולארית הולכת ומפסידה.

ימי ראשון עד חמישי, 23:00, ערוץ אגו

בקטנה
אפרופו "משחק הדמעות", נראה שהמשתתפים של "רוצה להיות הילטון" הבינו את הנשק האמיתי שלהם ופצחו בתחרות ייבובים כדי לקבל חסינות. בדיוק כשחשבנו שהמניפולציות הסתיימו ב"אני רוצה לזכות בזה בשביל העתיד של הבן שלי ואני אם חד הורית".