יישום "עמוד ענן" מוצא את דרכו לחנות ה-Play Store

יותר מ-20 אלף נקודות עניין ברחבי ישראל זמינות מעתה לא רק למשתמשי האייפונים, אלא גם למשתמשים בעלי מערכות הפעלה של אנדרואיד. היישום מתבסס על פרוייקט חברתי, בעל שם זהה, המהווה מדריך טיולים אינטראקטיבי ואנציקלופדיה גיאוגרפית לידיעת הארץ

אפליקציית עמוד ענן זמינה ב-Appstore
אפליקציית עמוד ענן זמינה ב Appstore | צילום: יח"צ
צילום: סטודיו נענע10

עד כמה אתם באמת מכירים את הסביבה הקרובה אליכם? יישום עמוד ענן, שעד כה הוצע בלעדית לחנות ה-App Store, מוצא את דרכו גם אל משתמשי מערכת ההפעלה אנדרואיד. היישום מתבסס על פרוייקט חברתי, בעל שם זהה, המהווה מדריך טיולים אינטראקטיבי ואנציקלופדיה גיאוגרפית לידיעת הארץ.

 

הפרוייקט השאפתני מוצע בתצורת אתר אינטרנט ויישום ייעודי עבור iOS ואנדרואיד. כבר בפתיחתה הראשונית, תציג האפליקציה למשתמש מפה טופוגרפיות, תלת מימדית ועליה למעלה מ-20 אלף נקודות עניין הכוללות תיאור של מקומות ואתרים בארץ. נקודות אלו נכתבו, במהלך הזמן, על ידי קהל המשתמשים. המשתמש יכול להוסיף נקודות עניין חדשות ולערוך את אלו הקיימות בכל עת, כאשר בנוסף יוכל לשרטט מסלולים ולרכוש מפות סימון שבילים של החברה להגנת הטבע לשם ניווט ללא חיבור לרשת הסלולרית.

 

אף שמדובר ביישום חדש בגרסה ראשונה עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד, ניתן כבר למצוא עשרות משתמשים המשבחים את היישום בחנות ה-Play Store. לכשעצמו, פרוייקט עמוד ענן הוא פרויקט שאפתני הטומן בחובו אלפי נקודות עניין, שסביר להניח כי על חלקן לא שמעתם מעולם. למרות השבחים הרבים, המגרעה המגיעה יחד עם יכולת העריכה השיתופית, ללא בקרה מתמדת, פוגעת במקצת באמינות ובסדר של המידע.

 

להורדת "עמוד ענן" מחנות האפליקציות לאנדרואיד - לחצו כאן

 

להורדת "עמוד ענן" מחנות האפליקציות ל-iOS - לחצו כאן