קובי וטליה הם הזוכים בגמר המירוץ למיליון

לאחר שחצו ארבע יבשות ושבע מדינות וצלחו עשרות משימות ואתגרים טליה וקובי הם זוכי העונה השלישית של "המירוץ למיליון" ישראל

קובי וטליה
קובי וטליה | צילום: צילום מסך

לאחר שלושה חודשים של תחרות חוצה גבולות ויבשות, טליה וקובי- גברו על 10 הזוגות והגיעו ראשונים לקו הגמר של העונה השלישית של "המירוץ למיליון" שהתקיים באי טאיוואן. למקום השני בגמר הגדול הגיעו רומי וקורל ואילו למקום השלישי הגיעו מעיין ובתאל, בנקודת הסיום האחרונה חיכו לשלושת זוגות הפיינליסטים , מנחה ה"מירוץ למיליון",  רון שחר ולציידו כל מתמודדי העונה השלישית של "המירוץ למיליון" שלא הצליחו להגיע לשלב הסופי והאחרון, הגמר.

 

טליה וקובי, מהנדס ומנהלת פרויקטים מגבעתיים יצאו ל"מירוץ למיליון" כחודש לאחר חתונתם. מבחינתם, המירוץ היה מעין "ירח דבש", שהסתבר כמאוד לא שגרתי. למקום השני בגמר הגדול הגיעו רומי וקורל - צמד האחיות מפתח תקווה, שעבר כברת דרך מאוד ארוכה ביחסים , משתי אחיות זרות זו לזו - הפכו להיות החברות הכי קרובות שיש. למקום השלישי הגיעו בתאל ומעיין  בנות דודות משני הצדדים , ממושב זרחיה.

 

כזכור, 11 זוגות ישראלים ,התייצבו על קו הזינוק, למסע מפתיע מצחיק ומטורף ברחבי העולם, מסע שהעמיד למבחן את גבולות החוצפה התעוזה והחום הישראלי ברחבי העולם, ונתן נקודת מבט משעשעת ומרגשת למפגש של הישראליות עם העולם הגדול.

 

העונה השלישית של "המירוץ למיליון" כבשה במהלך החודשים האחרונים את ראש טבלאות הרייטינג. העונה השיגה רייטינג ממוצע של 28.9% בקרב משקי בית יהודיים, זאת ללא משדר הגמר שכאמור שודר הערב.