ניוזפיד - תיעוד מדהים: דולפין קופץ על גבו של גולש בן 13

במזל השניים יצאו ללא פגע, על אף המפגש המפתיע. הנער סיפר: "הוא קפץ מרחק גדול, אז היו לי כמה שניות להגיב, הדולפין היה ממש בהלם, כמעט כמוני"

גולש בן 13 ממערב אוסטרליה לא ציפה למפגש הזה עם דולפין, שפגע בו במהלך קפיצה בתוך הים. זה נראה כואב מאד אבל למרבה המזל השניים יצאו ללא פגע.
למרות זאת, הדולפין כן הביא לחור רציני שנפער בגלשן של הילד ההמום, שסיפר: "ראיתי אותם מגיעים ואמרתי אוי אלוהים,הם מגיעים ישר אליי.ניסיתי לזוז מהדרךוהם קפצו ישר עליי.הוא יצא מהמיםוקפץ על הגלשן שלי"ץ

"הוא קפץ מרחק גדול,אז היו לי כמה שניות להגיב", סיפר הנער, "הוא נחת על הכתף והגב שלי.הדולפין היה ממש בהלם,כמעט כמו שאני הייתי בהלם,האף שלו עבר דרך הגלשן - זה בטח כאב קצת".

צפו בתיעוד המדהים: בדקה 8:22

[brightcove_iframe video_id='talk_of_25092016_667' autoplay='0' kid='1_n39fm8bn' duration='577']


משם בואי נעבור למשחק בין אוזבקיסטן לצפון קוריאה, לשחקנים מתחת לגיל 16 – שם חבר הנבחרת האוזבקית הגשים את חלומו של כל שוער.

ועוד בפינה - בארה"ב מתכוננים לעימות הראשון בין טראמפ וקלינטון שיתקיים מחר בלילה וישודר כאן בשידור חי בערוץ 2, אחרי שיפגשו כל אחד בנפרד היום עם ראש הממשלה נתניהו, מעניין איך הם יתייחסו לזה. הסקרים כרגע צמודים למדי,וקלינטון מדרדרת למחוזות המביכים ביותר, כמו להתראיין לתוכנית הרשת הסאטירית של זאק גלאפיאנקיס.ומתוך החשש הממשי שיהיו אחוזי הצבעה נמוכים וקלינטון תפסיד את הבחירות, מתגייסים כמובן, הסלבס של הוליווד.

אפילו כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, תומכת קלינטון מובהקת, טענה שהיא מתלבטת: וסיפרה: "בהתחלה חשבתי, או מיי גאד, אני כל כך הילרי. אבל אז היה לי שיח פוליטי ארוך עם קייטלין ג'נר, אביה החורג שאנחנו זוכרים שהפך לאישה, אתמול בלילה על למה היא מצביעה לטראמפ, ועכשיו אני על הגדר", היא הכריזה. וכמו אחת הנשים היותר מפורסמות באמריקה, גם שאר העם האמריקאי ממתין לעימות, כדי לצפות בשני המועמדים ולהחליט באופן סופי - והרייטינג צפוי להיות בשחקים בהתאם. ב-2012 צפו בעימות 67 מיליון איש, אבל המומחים טוענים שהמספר השנה צפוי להגיע עד כדי 100 מיליון צופים!

טראמפ ואנשיו עושים הכל כדי להוציא את המועמדת הוותיקה קלינטון משלוותה – והם הודיעו כי יושיבו בשורה הראשונה מולה את ג'ניפר פלאוורס, שכבר אישרה שהיא תגיע – סיפרה שהיה לה רומן עם ביל קלינטון אי שם בסוף שנות התשעים, הוא בהתחלה הכחיש ובסוף נאלץ להודות בו במהלך משפט על תלונה של אישה אחרת נגדו על הטרדה מינית.בקיצור, לא נעים בכלל.

ולסיום הפרק האמריקאי שלנו – האיש היחיד כנראה שיכול לעשות את המחווה הבאה – ג'ורג' בוש הבן, הנשיא לשעבר של ארצות הברית, טופח על הגב של אובמה כדי שיצלם אותו (!) כן, כל זה קרה בפתיחת מוזיאון ההיסטוריה האפרו-אמריקנית בוושינגטון. ומי זוכר בכלל שהוא רפובליקני והוא דמוקרטי.... המנצחים בסוף סחבקים.

וגם - הסיפור שפרסמנו הבוקר באתר רשת, על מבקשת המקלט ר', אישה מאתיופיה שעברה את כל תחלואות העולם, חזתה ברצח של סבא שלה, עברה אונס ועינויים והגיעה לכאן לפני עשרים ואחת שנים ומאז רק מנסה לקבל אישור שהייה ללא הצלחה.אחרי שלושה ערעורים על החלטות משרד הפנים היא הגיעה לוועדה ההומניטרית, שהחליטה כי הסיפור שלה לא מספיק חריג, וכעת העניין מתברר בבית הדין לעררים.