ניוזפיד - שיכור או מופרע? צפו בנשיא הפיליפינים מקלל את אובמה

רגע לפני שהשניים היו אמורים להיפגש, דוטרטה לקח את ההחלטה הלא נכונה וגידף את נשיא ארצות הברית

[brightcove_iframe video_id='talk_of_06092016_550' autoplay='0' kid='1_xawgngm9' duration='413']

נשיא הפיליפינים מקלל את אובמה: בדקה 4:10


נשיא הפיליפינים, רודריגו דוטרטה, הציג אתמולמופע אימים ובמהלכו קילל את נשיא ארצות הברית אובמה, אחרי שבבית הלבן אמרו שאובמה יתעמת עם הנשיא דוטרטה על המדיניות הבעייתית שלו מול סוחרי סמים כולל הוצאות להורג ללא משפט, וזה מה שהוא אמר לעיתונאים, לא ברור אם הואשיכור או מופרע, אבל בכל מקרה, הדברים שלו הביאו – מן הסתם – לביטול הפגישה שלו עם אובמה בפסגת הג'י-עשרים בסין. והיום הוא כבר התנצל וחזר בו.

ועוד בפינה -

נפתח עם קריסת החניון בתל אביב. לצערנו מספר ההרוגים עלה הבוקר לשלושה, אחרי שנמצא מת אחד הנעדרים, שככל הנראה הוא שעמד בקשר אתמול עם המחלצים מתוך ההריסות וצעק להם – והבוקר הוא נמצא בין ההריסות ונקבע מותו.ובסרטון שהכין עורך הוידאו אייל שפירא,הוא צילם יום אחרי יום את החניון נחפר ואז נבנה, ארבע קומות לתוך האדמה, ואז ממש כמה שבועות לפני שנפתח לציבור אירעה הקריסה.כרגע נותרו עוד שלושה נעדרים שעדיין נמצאים מתחת להריסות וכוחות ההצלה ממשיכים בעבודתם הקשה ומסכנים את חייהם כדי לנסות למצוא אותם.

ראינו בשבוע שעבר את קלינטון צוחקת על הטענות של טראמפ שבריאותה אינה טובה ופותחת צנצנות אצל ג'ימי קימל, אבל אתמול היא הגיעה לנאום בקליבלנד, אוהיו – ונתקפה בשיעול קשה, מה שנקרא קשה לצפייה.לא נעים בכלל, וזה נמשך ככה במשך ארבע דקות. היא מתעקשת להישאר על הבמה ולוקחת כדור כדי לנסות לשפר את המצב. טראמפ בינתיים לא התייחס לזה ישירות, אבל הוא לא מפסיק לרמוז בחודשים האחרונים לבריאותה הרופפת לכאורה.

ולסיום, מחווה מקסימה ליום הולדתו של הסולן של להקת קווין, פרדי מרקיורי שמת ב-1991 ואתמול היה אמור לחגוג שבעים. בריאן מיי, הגיטריסט של להקת קווין, הציג למעריצים אסטרואיד שהתגלה באותה שנת 91, והוחלט לקרוא לו על שמו של הכוכב האגדי – פרדי מרקיורי.