ניוזפיד - דונלד טראמפ מסתבך ומתנצל: "אחוזי הפשיעה הגבוהים יגרמו לשחורים להצביע לי"

הציוץ של המועמד הרפובליקני הביא לדיון סוער, על כך שהשתמש באופן ציני למדי ברצח של אישה שחורה בשיקגו, בסוף הוא צייץ: "תנחומיי למשפחה על האבדן"

[brightcove_iframe video_id='talk_of_28082016_544' autoplay='0' kid='1_o6560s8d' duration='136']

כמעט חודשיים לבחירות בארצות הברית, דונלד טראמפ שוב מעורר סערה - אחרי שאישה שחורה נרצחה בשיקגו הוא צייץ בטוויטר שהרצח הוא הוכחה לאחוזי הפשיעה הגבוהים - שלדעתו יביאו את השחורים להצביע לו בבחירות שיתקיימו בנובמבר.

מה שכמובן גרר דיון סוער על כך שהמועמד הרפובליקני משתמש באופן ציני למדי ברצח של אישה, שנתפסה בתוך קרב יריות בין כנופיות בזמן שטיילה עם הילד שלה בעגלה. שלא לדבר על כך שהנרצחת היא בת דודתו של כוכב האן בי איי דווין ווייד, שמשחק בשיקגו בולס, והוא כתב: "כל שיקגו כואבת. אנחנו זקוקים לעזרה נוספת ולידיים נוספות. לא בשבילי ובשביל משפחתי אלא למען עתיד העולם. הנוער".אחר כך טראמפ צייץ סוג של התנצלות וכתב:"תנחומיי לדוויין ווייד ומשפחתו, על האבדן של נייקאה אלדרידג'. הם במחשבותיי ותפילותיי".

ולא רחוק משם, במישיגן, ההיסטריה מפני מקרי ירי המונים בארצות הברית גוברת ושוב אירוע שהוא לא-ירי נחשד כירי -מה שבאמת קרה זה שוד שבמהלכו נופצה זכוכית ונגנבו תכשיטים, אבל לא נורה אפילו כדור אחד, אבל זה הספיק ליצירת פאניקה.