ניוזפיד - השף ג'יימי אוליבר מתגייס למען העיירה שנהרסה ברעידת האדמה באיטליה

באמטריצ'ה מניין ההרוגים ממשיך לעלות, וחלקם כבר הובאו למנוחות, אבל לפני האסון, העיר הייתה מוכרת בעיקר בזכות מנת הדגל של האזור

[brightcove_iframe video_id='talk_of_28082016_543' autoplay='0' kid='1_4sq0al7j' duration='177']

בעיירה הציורית אמטריצ'ה שבאיטליה, מניין ההרוגים ברעידת האדמה עלה בסוף השבוע ל-290 בני אדם, כשכבר עשרות מהם הובאו למנוחות, בהם תינוקת בת שנה וחצי וילדה בת תשע - שתיים מתוך עשרים ואחת ילדים שנהרגו שם. ומשם מגיעות התמונות שלכלב מסוג קוקר ספנייל שלא עוזב את הארון של הבעלים שלו, ועדיין רבים נעדרים, כך שהמספר לצערנו צפוי לעלות.

לפני האסון הזה, העיר אמטריצ'ה הייתה מוכרת בעיקר בזכות מנת הדגל "ספגטי אלאמטרצ'ינה" – ועכשיו משתמשים בה כדי לגייס כספים לאזור האסון. אחד מהשפים המפורסמים בעולם, ג'יימי אוליבר, הצטרף לקמפיין, והודיע כי ברשת המסעדות האיטלקיות שבבעלותו בבריטניה, יגישו בתקופה הקרובה את המנה כספיישל, ומי שיבחר בה יתרום בכך 2 ליש"ט למען הצלב האדום האיטלקי, המסייע לאנשים שנותרו חסרי כל באזור האסון שבאיטליה.

הבוקר חשפה כתבת ידיעות איך היא נכנסה לתינוקייה של מחלקת היולדות בבית החולים שערי צדק מבלי הפרעה, והיא כותבת: " אילו רציתי - יכולתי להחליף עכשיו בין הצמידים או בין תגי הזיהוי מבלי שאיש יידע".ובקנדה, כנראה שהיה מחדל בדיוק כזה לפני ארבעים שנה, כי שם שני החברים הכי טובים גילו שהם הוחלפו בלידתם.

אחרי כל ההצקות מצד מכרים שטענו שהאחד דומה למשפחה של השני, הם החליטו לעשות בדיקת די-אן-איי וגילו שהם אכן הוחלפו, אחרי שנולדו בהפרש של שלושה ימים, ועכשיו הם דורשים תשובות מבית החולים על המחדל.