ניוזפיד - לא ידע שיש לו 100 מיליון דולר בבית: נמצאה הפנינה הגדולה בעולם

דייג בפיליפינים שמר אותה לפני עשור כקמע ל"מזל טוב". ביתו נשרף לאחרונה ואז נתגלתה הפנינה במשקל 34 ק"ג

[brightcove_iframe video_id='talk_of_23082016_542' autoplay='0' kid='1_rghpmm1g' duration='398']

בפיליפינים נמצאה הפנינה הגדולה בעולם, במשקל 34 ק"ג ובשווי של 100 מיליון דולרים. על ידי דייג שמצא אותה לפני עשר שנים בים סמוך לאיי פאלוואן.הוא לא ידע מה השווי שלה ופשוט החליט לשמור אותה כקמע "למזל טוב" בביתו הקטן שמעץ. המזל הטוב הזה הביא לשריפה של הבית שלו ואז שוטר מקומי גילה את הפנינה ששברה את השיא של הפנינה הקודמת ששקלה רק שישה קילוגרמים.

ועוד בפינה -

האם ישוחררו מאתיים ושבעים הנערות הניגריות שנמצאות כבר שנתיים בשבי של ארגון בוקו חראם?הבוקר צבא ניגריה הודיע כי מנהיג בוקו חראם אבו באכר שקאו נפצע אנושות במתקפה אווירית, ומאות הבנות אמורות להיות בהחזקה ישירה של שקאו.קודם לכן, צבא ניגריה הודיע שהוא יעשה כל שביכולתו כדי להציל אותן. בחודשים האחרונים הכוחות בניגריה הצליחו להשתלט על חלקים גדולים מהשטח בחזקת ארגון הטרור, וגם קיבלו חיזוק מארצות הברית.

ו... בדרך לבחירות בארצות הברית עוצרים ב-תוכניות האירוח כמובן. הילרי קלינטון הגיעה לראיון אצל ג'ימי קימל וסיפרה איך היא מתכוננת לעימות הטלוויזיוני מול טראמפ, שיתקיים ביום שישי הקרוב.היא גם התייחסה לשמועות על הבריאות הרופפת שלה ומצאה דרך מעניינת להוכיח שהכל שקרים.

ולסיום - הכירו את המלך סיר נילס אולב - חבר כבוד במשמר המלוכה של מלך נורבגיה והוא.. פינגווין!הקמע של משפחת המלוכה השוודית הועלה בדרגה בטקס מיוחד, הוא היום כבר אביר, והועלה לדרגת תת אלוף, בגן החיות באדינבורו, סקוטלנד. שם הוא חי.אנשי המשמר החליטו לאמץ אותם בשנות השבעים ומאז המסורת נמשכת.