ניוזפיד - "כולם על הרצפה!" - הסיבה לבהלה בשדה התעופה JFK בניו יורק

נמל התעופה הכי עמוס בארה"ב פונה לחלוטין וטיסות בוטלו - רק בשל כמה בני נוער שמחאו כפיים ודפקו על שולחנות כשצפו ביוסיין בולט גורף עוד מדליה

[brightcove_iframe video_id='talk_of_15082016_556' autoplay='0' kid='1_ts7fj5o3' duration='248']

הבהלה בשדה התעופה - בדקה 2:57

חגיגות מטורפות היו הלילה בג'מייקה, מולדתו של כוכב האתלטיקה יוסיין בולט שזכה שוב במדליית זהב,והיה עוד מקום שבו חגגו ברעש גדול את הניצחון של יוסיין בולט – והיה עדיף אם היו מוותרים על כך – שדה התעופה ג'יי-אף-קיי שבניו יורק, שם נוצרה בהלה גדולה, טיסות בוטלו ונוסעים פונו מהטרמינל.כעת מתברר שככל הנראה מדובר בבני נוער שהריעו במחיאות כפיים ודפיקות על שולחנות בזמן שצפו ביוסיין בולט גורף עוד מדלייה - והיו מי שחשבו שמדובר ביריות.

עוד בפינה -
שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר היום בטקס השבעת שופטים צבאיים: "חשוב להדגיש שגם כשיש רעשי רקע מבחוץ ופרשנויות למיניהן צריך לדעת להתעלם מהן ולפסוק לפי דין וצדק",ברמז עבה מאד למשפטו של החייל היורה אלאור אזריה. אבל הרשת החברתית לא שוכחת – ומזכירה לליברמן שהוא עצמו היה "רעש רקע" שכזה.

"אין מקום להאשים את החייל בהריגה", הוא חרץ בפוסט מחודש אפריל האחרון, ואומר "מוטב לפרקליטות הצבאית לרדת מהעץ עליו טיפסו ולא לפגוע בחייל השל עניינים של גאווה עצמית","הייתי היום בדיון בהארכת מעצרו של החייל.... אני לא מבין איך ניתן בכלל להאשים את החייל... לא יכול להיות שכולם יפקירו אותו"והנה פוסט ממרץ האחרון - "נתניהו ויעלון הפכו לפרזנטורים של בצלם" ומוסיף "נעשה לחייל משפט שדה".העיקר שנתניהו סלח לו על כל מה שהוא כתב עליו בפייסבוק.

וגם -יש מקום אחד שמרכז את כל העניין בתקופה האחרונה – ריו כמובן – ונכון שיש שם עכשיו שיאי עולם מדהימים ואנשים מעוררי השראה, אבל בברזיל כמו ברזיל – יש גם אחוזי פשע גבוהים במיוחד, והנה שני הדברים מתמזגים יחד כשכמה מחברי נבחרת השחייה האמריקאית ובהם ריאן לוכטה שזכה במדליית זהב – נשדדו באיומי אקדח, לא פחות.הארבעה נסעו במונית אחרי מסיבה בריו, ואז עצרו אותם בצד כמה שודדים שהתחזו לשוטרים. לוכטה סיפר שהם אמרו להם לשכב על הקרקע והוא סירב, ואמר 'לא עשינו שום דבר רע' – ואז אחד מהם הצמיד לו אקדח לראש, והוא נענה. לקחו מהם ארנקים וכסף מזומן - לפחות הוא לא לקח איתו את המדלייה.