ניוזפיד - צפו: השרה רגב מתרגשת עם המדליסט אורי ששון

וגם - אמא של יוסיין בולט כועסת שהוא עדיין לא התמסד, ומייקל פלפס פורש סופית ויוצא מהמים

[brightcove_iframe video_id='abigail_140816' autoplay='0' kid='1_14v310r5' duration='396']

בואו נעזוב לרגע את מדליית הארד בצד, אורי ששון ממצב את עצמו כמאמי הלאומי, עם כינויים כמו "הענק הרגיש". הוא קיבל חיבוק חם במיוחד ממעריצה – שרת התרבות מירי רגב.

הגאווה הענקית על הזכיה במדלית הארד, שלו ושל ירדן ג'רבי הצטרפה לסערה סביב המצרי שסירב ללחוץ את ידו של אורי אחרי שהפסיד לו. והנה מה שעשו בפרויקט הישראלי – "להפסיד לא הופך אותך למפסידן, לשנוא הופך אותך למפסידן". צריך לומר שהיו ספקות בכלל אם יגיע לקרב בשל הלחצים שהופעלו עליו מבית, והוא הגיע בכל זאת.

ומהאלוף שלנו, לאלוף של ג'מייקה ושל עולם האתלטיקה בכלל – יוסיין בולט ששילהב את הקהל בריו כשדילג בקלילות לחצי הגמר שיתקיים היום באמצע הלילה. ב-CNN ראיינו את אמא שלו, והיא ממש לא מצפה לשבירת שיא עולם נוסף – אלא כמו אמא פולנייה טובה – מתלוננת על זה שהוא לא התחתן עדיין.היא סיפרה בראיון: "אני מקווה שהוא יתמסד, יתחתן ויקים משפחה", והוסיפה שהיא יודעת שזה יקרה - כי הוא הבטיח לה.

ואי אפשר שלא לדבר על מייקל פלפס, שחיין שהוא אגדה, הוא גרף הלילה את מדליית הזהב העשרים ושלוש בקריירה שלו, והכריז על פרישה בשיא.זהב אחד הוא פספס לטובת מדליית כסף בלבד, כשניצח אותו ג'וזף סקולינג הסינגפורי בשחיית פרפר למאה מטרים, ואז צצה ברשת התמונה הזו של השניים מ-2008, אז הם נפגשו כשסקולינג היה מעריץ חמוד ולא מאיים במיוחד.

נסכם באיחולי הצלחה למתחרות הישראליות היום – מעין דוידוביץ' שתתחרה הערב בשיוט המדליות וחנה מיננקו שתתחרה הלילה בגמר הקפיצה המשולשת.

נעבור לסין – שם מצא הבחור הנחמד הזה שתועד דרך מאד מקורית לגנוב אופניים שקשורים לעץ – כן, הוא כרת את העץ. התגובות ברשת היו בעיקר שאחרי כל המאמץ הזה – הרוויח אותו "ביושר"

וכולם מדברים על הסרט "מסיבת נקניקיות" – סרט אנימציה שהוא ממש לא לילדים - שבו העניקו תכונות אנושיות לאוכל - והיוצרים מצאו דרך מקורית לקדם אותו - הם הכניסו אוכל "מדבר" לסופרמרקט בניו יורק.