ניוזפיד - צפו: מי הכעיס את האלוף האולימפי מייקל פלפס?

השחיין הענק נתפס בעדשת המצלמה רגע לפני שהשיג את מדליית הזהב ה-19 שלו. אבל מי כל כך עצבן אותו?

[brightcove_iframe video_id='talk_of_the_day_556' autoplay='0' kid='1_qlyjb7dr' duration='365']

פלפס מתעצבן ב-2:29

מייקל פלפס האמריקאי גרף את מדליית הזהב התשע-עשרה בקריירה שלו, אחרי שהפליא במשחה השליחים בסגנון חופשי. ועכשיו אנחנו מקבלים זווית שעוד לא ראינו של הניצחון שלו, כשרואים אתאמו דברה, ואשתו, הדוגמנית ניקול ג'ונסון עם התינוק שלהם בומר – המעודדות הכי טובות שאפשר לבקש.אז הוא אמנם ניצח, אבל יכול להיות שמי שהכניס אותו ל"מוד" המתאים הוא בכלל מתאגרף מדרום אפריקה -


המרשתת רוטטת בעקבות התמונות האלה שלו, אולי הוא בכלל לא התעצבן וזו הדרך שלו להיכנס לריכוז?

התנגשות נוספת בין ספורטאים ממדינות זרות נרשמה כשהשחיינית האמריקאית לילי קינג נראתה מסמנת "לא" עם האצבע, למתחרה הרוסיה יוליה אפימובה שסימנה מקום ראשון.



אחר כך היא נשאלה על התנועה הזאת והיא אמרה שהיא פשוט "לא מעריצה" של מי שנתפסה פעמיים בעבר על עבירות סמים בספורט. אאוצ'.

ואי אפשר שלא להתייחס לאכזבה, אם אפשר לקרוא ללהיות במקום הרביעי בעולם במשהו אכזבה – הג'ודוקא שגיא מוקי שהיה מאד קרוב אתמול למדליה אולימפית, אבל פספס אותה. הוא כתב פוסט מרגש בפייסבוק, שזכה עד כה לחמישים אלף לייקים, שם הוא מפרט: "אני דיי מאוכזב כי זה החלום שלי. אני לא מתפשר על כלום.. ככה חונכתי.. זה כואב ולא נעים, אבל אם אני מסתכל חודשיים אחורה, מי היה מאמין שהייתי מצליח לעלות על המזרן".

הוא מספר שלפני חודשיים הוא קרע את שתי הרצועות בקרסול וחודש לפני האולימפיאדה פרץ שני דיסקים בגב התחתון!". לא ראינו עליו כלום ונצטרף לברכות ולגאווה הגדולה של הישראלים הרבים שעשו לו לייק ענק.

עוד בפינה -

מכירים את הסרטים ההוליוודים המוגזמים האלה, שבסצנת הסיום הגיבור רץ על מסלול ההמראה אל המטוס כי הוא מבין שהוא פספס את אהבת חייו?אז זה בערך מה שקרה במדריד, כשנוסע של טיסת ריאן אייר קופץ מהשרוול אל המטוס כדי לנסות לעצור אותו אחרי שפספס את העלייה למטוס. איכשהו הוא הצליח לעקוף את אנשי האבטחה והצוות, אבל כמובן שהוא נעצר– רגע לפני שסיכן חיים בטיפשות גמורה.

וגם,משמר החופים האיטלקי קלט את החתול הזה שטבע בחוף בסיציליה - הם לא בחלו באמצעים וביצעו בו הנשמה, ואחרי כמה דקות מותחות במיוחד, החתול הראה סימני נשימה ואפילו יילל. הם הזעיקו וטרינר למקום, והחליטו לקרוא לחתול צ'רלי. ולחתול – שלום.