ניוזפיד - ריו: רוכבת האופניים מהולנד התרסקה בשידור חי

אנמיק ואן ולוטן הובילה במירוץ אופני הכביש - ואז אירעה התאונה המחרידה. תחילה היה חשש לחייה אבל כעת היא נמצאת בטיפול נמרץ

[brightcove_iframe video_id='lossi_080816_5441' autoplay='0' kid='1_p24r280s' duration='291']

התיעוד: 3:00

כולם מדברים על ההתרסקות של נבחרת ישראל בריו, לפחות בינתיים – אבל אתמול אירע מקרה מפחיד במיוחד כשרוכבת האופניים מהולנד, אנמיק ואן ולוטן, שהובילה במירוץ אופני הכביש, התרסקה ממש בקילומטרים האחרונים למירוץ.
ואן ולוטן נפצעה בתאונה קשה במיוחד כי היא התרסקה על מדרכה מבטון, והיה חשש לחייה, אבל היא פונתה בהכרה לבית החולים ונמצאת שם בטיפול נמרץ כשהיא סובלת מזעזוע מוח ושברים בעמוד השדרה.לצד שלל הבעיות שמתמודדים איתן באולימפיאדה בברזיל, האירוע הזה העלה ביקורת על מתכנני המסלול כי בדיוק באותו המקום התרסקו מספר רוכבים במירוץ הגברים.

עוד בפינה -

המתמודד לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ מקבל תמיכה - אבל מכיוון שלא ממש תורם לפופולריות שלו. יושב ראש המפלגה הנאצית האמריקנית, מתברר שיש דבר כזה, רוקי סוהיידה אמר בראיון כי אם טראמפ ינצח, זו תהיה "הזדמנות אמיתית" לאנשים כמו הלבנים הלאומנים לבנות את השדולה שלהם בקונגרס, כמו שיש כזו לשחורים ול"מה לא", כמו שהוא אמר. הוא סייג והסביר שהיא לא תהיה אנטי-משהו, אלא יותר פרו-לבנים".

זה בהחלט אמור להדאיג את טראמפ, שהתדמית שלו כבר נגועה בשנאת זרים, אבל מה שממש לא מדאיג אותו – היא התדמית של האדם הבוטה, שמעליב אנשים די בקלות. אתה בוודאי מכיר כמה מההתבטאויות המעליבות שלו, אז עכשיו יצרו "מחולל עלבונות" באותו הסגנון, שמאפשר לך להכניס שם, ולתת לטראמפ לעשות את העבודה, זה יוצא די אמין.

בקנזס, ארצות הברית, נהרג ילד בן עשר כשגלש עם משפחתו במגלשה הגדולה בעולם - שם נופלים מגובה של חמישים ושניים מטרים במהירות של כמאה קמ"ש. אין פרטים רשמיים עדיין על התקרית, אבל עדי ראייה במקום סיפרו שיתכן והייתה בעיה בחגורה שהייתה אמורה להחזיק את הילד במקומו. הילד - קיילב שוואב, בנו של פוליטיקאי מקומי, והמשטרה המקומית פתחה בחקירת המקרה.