ניוזפיד - "זה אמיתי?": הנאשמת הופיעה בפני השופטת ללא מכנסיים

השופטת התנצלה בפני האסירה, לאחר שבבית הכלא סירבו לספק לה מדים ומוצרי היגיינה נשית. המרשתת רוטטת

[brightcove_iframe video_id='lossi_010816_5440' autoplay='0' kid='1_072l5829' duration='339']

הנה מחזה שלא נתקלים בו כל יום - שופטת מתנצלת בפני אסירה. זה מה שקרה במדינת קנטאקי, השופטת קולטת מה עשו לנאשמת המסכנה וזועמת על בית הכלא המקומי ששלח אותה ללא מכנסיים ולאחר שסירבו לספק לה מוצרי היגיינה נשית.הסיבה שהנאשמת הגיעה לכלא מלכתחילה היא הברזה מתוכנית שילוב בקהילה, אליה נשלחה אחרי שנתפסה פעם אחת על גניבה מחנות. באמת מעורר השראה לראות את השופטת לא מתבלבלת, דורשת הסברים ממי שצריך וכמובן מתנצלת מעומק ליבה בפני האסירה ודואגת לה.
האסירה סיפרה שהיא לא היחידה שלא קיבלה מדים ומוצרי היגיינה נשית, וכעת העניין הזה נחקר על ידי הרשויות בקנטאקי.

עוד בפינה -

סוף הסאגה של ענבל אור. בית המשפט החליט בצהריים על פירוקה של חברת "אור סיטי נדל"ן". השופט כתב בהחלטתו שסקר בהרחבה את הפרויקטים ואת המצב הכלכלי של ענבל אור והחברות שלה, והגיע למסקנה כי אין ברירה אלא ללכת לפירוק.רק אתמול אור ניסתה לשכנע את הנושים להיכנס למשא ומתן ועכשיו רק נותר לראות מה הם יקבלו בסוף, אם בכלל.

נעבור לכוכבים הנצחיים ביותר בטלוויזיה האמריקאית, הלא הם הסימפסונים. תוכנית האנימציה האהובה לא מהססת כהרגלה לנקוט עמדה בבחירות ארצות הברית. וגם -נסיים את הארוחה האמריקאית שלנו עם קינוח סופר אמריקאי. המרשתת רוטטת אחרי פרסום תמונת חמש המתמודדות הסופיות בתחרות נערת היופי של ארצות הברית.כל הנערות הן באותו הצבע ונראות פחות או יותר אותו הדבר, וכמובן שהרשת חוגגת על זה – כריסי טיגן, הדוגמנית ואושיית הרשת, כתבה למשל: "וואו, איך אנחנו יכולים לבחור מתוך החבורה המגוונת הזו?",ובחור נוסף השווה אותן לקרקרים לבנים.והייתה מי ששאלה – האם אלו השופטים?

היתה גם מי שהכינה תמונה שהראתה איך הייתה אמורה להיראות תחרות נערת ארצות הברית - מגוונת בצבעים ובגזעים.הזוכה המאושרת, קטי היי מטקסס - כברמעוררת סערה בעקבות ציוצים שלה מהעבר שבה השתמשה במילת גנאי כלפי שחורים, והם כבר נמחקו.היא כבר נאלצה להתנצל בפומבי, ועכשיו היא יכולה להתפנות להביא שלום עולמי.