ניוזפיד - צפו: קלינטון נתפס מנמנם בזמן הנאום של הילרי – וטראמפ עושה מזה מטעמים

עכשיו זה רשמי – דונלד והילרי ראש בראש בקרב על הנשיאות; טראמפ: "אפילו ביל עייף מהשקרים שלה"

[brightcove_iframe video_id='lossi_310716_52310' autoplay='0' kid='1_kx9tls6m' duration='402']

עכשיו זה רשמי – הסתיימו הוועידות הרפובליקנית והדמוקרטית ושני המועמדים לנשיאות הם דונלד טראמפ והילרי קלינטון, עכשיו הם מורידים את הכפפות ומתחיל הקרב האמיתי. טראמפ עשה מטעמים מהקטע הבא, שבו נראה ביל קלינטון תפס תנומה קטנה בנאום של הילרי וטראמפ הגדיל לעשות וכתב לצד הסרטון: "אפילו הוא עייף מהשקרים שלה".
בני הזוג אובמה נאמו בוועידה נאומים סוחטי דמעות. אחרי הנאום המרגש של מישל אובמה על בנותיה הצעירות השחורות האינטליגנטיות על המדשאה של הבית הלבן – מתברר שמאליה, הבת הבכורה, דווקא לא הייתה שם וגם לא בוועידה הדמוקרטית – אלא השתוללה עם חברים בפסטיבל הרוק לולהפלוזה, כמובן יחד עם מספר לא מבוטל של אנשי השירות החשאי.
עוד בפינה:
אירוע ירי נוסף בארצות הברית, הפעם בטקסס. אישה אחת נהרגה ועוד ארבעה נפצעו בשתי תקריות ירי שונות במרכז העיר ההומה של אוסטין. אחד השוהים במקום תיעד את רגעי הירי הראשונים במשטרת אוסטין מוסרים כי הם עדיין מנסים לאתר את החשוד, שהחל לירות לעבר הקהל מסיבה לא ברורה, והם לא שוללים כי היורה הוא אחד מהפצועים בבית החולים
קבלו את הטרנד הפרימיטיבי שתפס דווקא בעולם הדיגיטלי – בחור שיוצא ליער ומצלם את עצמו מבעיר אש, בונה בתים מבוץ או מקש או משניהם – ממש כמו האדם הקדמון. אולי אנחנו כל כך תלויים במוצרים מסביבנו שאנשים נדלקים מהרעיון של לעשות יש מאין?
הערוץ נקרא "טכנולוגיה פרימיטיבית" והוא מחזיק בכמעט מאה מיליון צפיות (!) האיש מאחורי הערוץ מספר שהוא מצלם את הסרטונים באוסטרליה, ושהוא עצמו ממש לא חי בטבע - אבל אוהב לעשות קמפינג לעיתים קרובות.
וגם - צנחן מקצועי בשם לוק אייקינס מקליפורניה הוא הראשון בעולם שקפץ ממטוס ללא מצנח. הוא נפל מגובה של 25 אלף רגל והפך לאיש הראשון בהיסטוריה שקפץ ממטוס ללא מצנח ושרד. אפשר לראות אותו מתהפך על הגב ונוחת בצורה מושלמת אחרי שתי דקות של נפילה חופשית על רשת בגודל של 900 מטרים רבועים.
הוא טוען שהוא התאמן על הקפיצה במשך חודשים, וקפץ בלי מצנח בכלל, אפילו לא לחירום. אבל אל תנסו את זה בבית - הוא עבד כפעלולן בכמה סרטים כמו איירון-מן וקפץ בחייו יותר מ-18 אלף פעמים.