ניוזפיד - מזעזע: זה הכומר שראשו נערף על ידי אנשי דאעש בצרפת

אדם בן 84, הוא הקרבן בפיגוע בני הערובה בנורמנדי. וגם: כך מישל אובמה גנבה את ההצגה בוועידה הדמוקרטית ואיך פרגן לה נשיא ארה"ב? המרשתת רוטטת

[brightcove_iframe video_id='talk_of_the_day_s01_ep322_part1' autoplay='0' kid='1_d5w025c0' duration='379']

גל הטרור מכה באירופה, והפעם צרפת על הכוונת, עם אירוע שהיו מעורבים בו בני ערובה בכנסייה באזור נורמנדי, בצרפת. שני המחבלים נוטרלו על ידי המשטרה, אבל הספיקו לערוף את ראשו של כומר בן 84. נשיא צרפת פרנסואה הולנד אישר שהמחבלים צעקו 'דאעש' כשהם פרצו פנימה – וארגון דאעש הצטרף ונטל אחריות לפיגוע. שתי נזירות ושני מתפללים היו במקום, אחד מהם נפצע אנושות.



עוד בפינה:

נעבור לארצות הברית, ולוועידה הדמוקרטית שנפתחה הלילה. ברני סנדרס ניסה לנחם את אוהדיו ולשכנע אותם לתמוך בהילרי, אבל מה שכולם שואלים שם עכשיו זה - למה מישל אובמה לא מתמודדת לנשיאות? הרטוריקה של הכוכבת הגדולה של הלילה היא לא "תבחרו בין הדמוקרטים והרפובליקנים", אלא "תבחרו מי צריך לעצב את עתיד ילדינו". בהמשך זה ממש הפך לליל הדמעות, עם נאום מרגש במיוחד.

וכרגיל, המרשתת רוטטת: הגיף של ביל קלינטון מריע למישל אובמה רץ בטוויטר, לצד הציוץ שאומר: "אם פיספסתם את הנאום של מישל אובמה, אל דאגה, מלאניה טראמפ תחזור עליו בקרוב". ומי שלא דמע מהנאום שלה, בטוח התרגש מהציוץ של בעלה, הנשיא אובמה, שכתב: "נאום מדהים של אישה מדהימה. לא יכול להיות גאה יותר במדינה שהתברכה בה כאישה הראשונה. אוהב אותך, מישל".