ניוזפיד - הקייטנות של אוגוסט: באיזו עיר תשלמו הכי הרבה?

בהרצליה משלמים 120 שקלים ליום לקייטנה עירונית, וברהט רק 30 שקלים. וכמה משלמים בעיר שלכם?

[brightcove_iframe video_id='news_feed_05' autoplay='0' kid='' duration='0'']
בתי הספר של החופש הגדול הסתיימו, ועכשיו ההורים צריכים להחליט – מה עושים עם הילדים? הנה מה שקורה בקייטנות העירוניות ברחבי הארץ במחזורים של סוף יולי-אוגוסט עד שעות הצהריים.בדקנו את המחירים לילד ליום, בקייטנות העירוניות, שאמורות להיות זולות יותר מהפרטיות, בכל אחת מהערים הבאות:
הרצליה היא היקרה ביותר עם – 120 שקלים לילד ליום, אך ישנו מבחר של קייטנות מושקעות,בכפר סבא משלמים 114 שקלים ליום,אחריה שוהם עם – 106,בצפון תל אביב משלמים 98 שקלים – שם יהיה יום הישרדות וגם – ביקור במרכז רבין,בראשון לציון – 95 - מידת נגישות דיגיטלית – בינונית,ברעננה גם לא זול בכלל עם – 93,בחיפה לקייטנה במתנס משלמים – 90 – ולא היה פשוט בכלל להגיע למידע על הקייטנות שלהם.

במעלה אדומים – 89 שקלים, והם גם מקבלים מאיתנו ציון לשבח על הנגישות הדיגיטלית למידע,בקרית מוצקין: 86,בנתניה – 83 ליום,באריאל – 80,בפתח תקווה – 75,בדרום ת"א: 75,בגבעתיים – 73 שקלים ליום, אחרי המחאה מצד ההורים,בבאר שבע – 66 ליום,בבת ים – 65 ליום,ברחובות הצליחו להפתיע עם 50 שקלים ליום וברהט – 30 שקלים - שם הילדים ישתכשכו בבריכה וגם יסעו לסופרלנד.

יש לציין שסוג ומשך הפעילות משתנה מקייטנה לקייטנה, אבל הפערים ניכרים.ויש ערים שבהן אין כלל פעילות בחודש אוגוסט: אשדוד, קרית גת, ירושלים ובני ברק, שם מציינים שהשקיעו את כל המשאבים והכספים כדי להוזיל כמה שאפשר את קייטנות חודש יולי, שמחירן נע בין 75 שקלים ל-275 שקלים לכל הקייטנה. הם מציינים שיש פעילות מטעם העירייה, של בנות סמינרים שמעבירות שיעורים לתלמידות בתפירה, אפייה וגם – מחשבים.