ניוזפיד - צפו: הרגע המדהים שבו האצנית גילתה ששברה את שיא העולם

קנדרה הריסון, אצנית אמריקאית, ראתה את התוצאה על הלוח בליגת האתלטיקה והתאכזבה. אבל אז – השעון תוקן. פינת "המרשתת רוטטת"

[brightcove_iframe video_id='talk_of_the_day_s01_ep320_part1' autoplay='0' kid='1_bho3uwkc' duration='467']

קנדרה הריסון, אצנית אמריקאית, שברה אתמול את שיא העולם בריצת משוכות 100 מטרים. היא טסה, אין מילה אחרת להגדיר את זה, מעל המשוכות במאה מטרים, בליגת היהלום של התאחדות האתלטיקה הבינלאומית.
אבל זה סיפור מר-מתוק, כי היא אמנם מחזיקה עכשיו בשיא עולם אבל היא לא תהיה באולימפיאדה - כי בארצות הברית נערכים מבחנים פנימיים, לפיהם שולחים את הספורטאים לאולימפיאדה ושם היא הייתה פצועה, אחרי שנקרע גיד הברך שלה, וסיימה רק במקום השישי.

היא גילתה את התוצאה שלה באיחור כי היא התכופפה ולכן השעון נעצר בטעות על מי שהגיעה אחריה – ורק אז היא גילתה שהיא שברה שיא עולם שנקבע לפני עשרים ושמונה שנים על ידי אצנית מבולגריה. היא ילדה מאומצת במשפחה עם לא פחות מעשרה ילדים, מתוכם שמונה מאומצים.

ועוד בחדשות היום -

נפתח עם החייל היורה אלאור אזריה שעלה הבוקר לראשונה על דוכן העדים בבית המשפט הצבאי ביפו, ואין ספק שהוא נוקט בגישה של - ההגנה הכי טובה היא התקפה. הכתבים הצבאיים שנמצאים בתוך הדיון, מצטטים את דבריו. הוא תוקף את צה"ל ואומר – "הפכו אותי לקורבן, בשביל לנקות את הידיים של הצבא, הסתמכו על סרטון שלא אומר שום דבר" והוא מוסיף על שר הביטחון והרמטכל שהם "זרקו אותו לכלבים", כלשונו.

עוד הוא מספר שנוהלי הפתיחה באש שמדברים עליהם כל כך הרבה – לא הועברו כהלכה לחיילים: "גילו לנו את התשובות בבוחן על הוראות הפתיחה באש ורק סימנו וי. לא תודרכנו על מטענים".
הוא גם מבקר את מח"ט חברון ואומר: "הוא העיד פה שלא יהיה פיגוע של מטען אחרי פיגוע סכינאות. ראינו בשבוע שעבר בירושלים שהיה מחבל עם סכינים ומטען".
הוא נשאל על המשפט שלפי עדים אחרים במקום הוא אמר - שהמחבל צריך למות - והוא אומר בתגובה – "לא זוכר שאמרתי משפט כזה".

ואנחנו עוברות לטבח הנוראי שהיה במינכן בשישי בערב, שם נרצחו עשרה אנשים, בהם שבעה בני נוער שכל חטאם היה שהם ישבו במקדונלדס. אחד מהאבות הגיע למקום הירי שעות אחרי, עם התמונה של הבן שלו שנרצח.
ולסיום, הנה הבחור שמיצה את משחק הפוקימונים עד תום - כי הוא פשוט סיים אותו. ניק ג'ונסון, איש היי-טק בן עשרים ושמונה, תושב ברוקלין תפס את כל הפוקימונים, לפחות את כל אלו שקיימים בארצות הברית. הוא הלך בממוצע ארבעה-עשר קילומטרים ביום במשך שבועיים כדי להשלים את כל האוסף, מה שגרם לו גם להוריד במשקל - חמישה קילוגרמים.

והעולם מייצר לנו תקריות פוקימונים ממש בכל יום ובכל מקום –הנה מה שקרה בתדריך של דובר מחלקת המדינה של ארצות הברית, לא פחות. שם, עיתונאי נתפס "על חם" משחק בפוקימונים.