ניוזפיד - ג'ניפר אניסטון בווידוי חושפני: "כשאני אוכלת המבורגר כותבים שאני בהריון או שמנה"

אחרי שכל העולם דיווח את הידיעה הלא נכונה - שהיא מצפה לילד, היא החליטה בפעם הראשונה בחייה לענות לצהובונים ולהגיד להם מה היא באמת חושבת עליהם

[brightcove_iframe video_id='news_feed_03' autoplay='0' kid='' duration='0'']

השחקנית ג'ניפר אניסטון, החליטה לענות ב"Huffington Post" בצעד חריג במיוחד, לצהובונים שהכריזו כי כוכבת הסדרה "חברים" בהריון – בעקבות תמונת פפראצי שלה בביקיני: "לפרוטוקול - אני לא בהריון, אבל כן נמאס לי. נמאס לי שמביישים את הגוף שלי בכל יום, במסווה של עיתונאות".

"ההחפצה והבדיקה הדקדקנית שאנחנו עושים לנשים זה אבסורד, וזה מטריד", כותבת אניסטון, "הדרך שבה אני מתוארת על ידי התקשורת היא פשוט השתקפות של הדרך שבה אנחנו רואים ומציגים נשים ככלל, נמדדות באמצעות סטנדרט מעוות של יופי. כמות המשאבים שמתבזבזים עכשיו כדי לנסות לחשוף אם אני כן או לא בהריון מצביעים על הנצחת הרעיון הזה שנשים הן איכשהו לא שלמות, לא מצליחות או לא מאושרות אם הן לא נשואות עם ילדים".

"אני לא מוכנה להרגיש פחות רק כי הגוף שלי משתנה ו/או אכלתי המבורגר לצהריים וצולמתי מזווית משונה ולכן אני אחשב לאחד משני הדברים: בהריון או שמנה. מניסיון של שנים, למדתי את השיטות של הצהובונים, ולמרות שהן מסוכנות, הן לא ישתנו, לפחות לא בזמן הקרוב. מה שכן יכול להשתנות הוא המודעות והתגובה שלנו למסרים הרעילים שטמונים בתוך הסיפורים הבלתי מזיקים לכאורה האלה, המוצגים כאמת ומעצבים את הרעיונות שלנו על מי אנחנו".

לכתבה המלאה ב"האפינגטון פוסט"